Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefaler inotyol jeg. Min lille hadde litt sår rumpe ved seksukerskontrollen, og da anbefalte legen inotyol. Har aldri hatt rød rumpe siden. Bruker det kun på natta, siden det da kan gå litt tid med våt bleie før skift. Så fornøyd at vi har fortsatt med det hver eneste kveld siden, og nå er lille 21 måneder!! Slutter ved bleieslutt tenker jegEn tube holder lenge, for den er ganske drøy.
Jeg bruker å blande en "dert" inotyol og en "dert" bepanthen på hånda for så å smøre rumpa til mini hvis den er sårDa skal jeg kjøpe inn inotyoltakk for alle svar!
De er gode som gull sammenJA! Eg fekk den til puppene på barsel første gong, med tips om at den og kan brukast til "alt" anna. Har brukt den til såre romper, såre pupper, når hendene mine sprekker opp i kulden, på eksem, det meste egentlig. Har aldri hatt behov for nokon annan salve.Noen som bruker unguentum på sår rumpe? Fikk den anbefalt av sykehuse for å smøre på mine såre brystvorter. Men lurer på om jeg kan bruke den på den allerede såre rompa til datteren min også? ..tuben er ganske stor. Evt flere bruksområder for denne kremen?