ElisabethRB
Forumet er livet
Kommer nok ikke til å være her stort i morgen, så da må jeg bare få gratulerer deg/dere med 2 år sammen i morgen
Håper dere får en fantastisk kjærestedag[:D]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: ElisabethRB
Kommer nok ikke til å være her stort i morgen, så da må jeg bare få gratulerer deg/dere med 2 år sammen i morgen

ORIGINAL: Ungmamma90
ORIGINAL: ElisabethRB
Aaaw tusen takk, det var kjempe koselig å bli tenkt på
Vel jeg dreiv å rydda litt her om dagen og ved et uhell kom jeg til å velte noen kataloger fra toppen av hylla hans og da falt det ned en rekke med forlovelses ring magasiner og inni noen av bladene var det ringet rundt noen frier ringer så forhåpentligvis så kanskje han går ned på kne[:D][:D]
Det får jeg se i morgen[:D][:D] Vi skal værtfall spise en god middag kose oss masse og finne på en del koselig [:D][:D]
Aaaw tusen takk, det var kjempe koselig å bli tenkt på
Vel jeg dreiv å rydda litt her om dagen og ved et uhell kom jeg til å velte noen kataloger fra toppen av hylla hans og da falt det ned en rekke med forlovelses ring magasiner og inni noen av bladene var det ringet rundt noen frier ringer så forhåpentligvis så kanskje han går ned på kne
Det får jeg se i morgen Vi skal værtfall spise en god middag kose oss masse og finne på en del koselig

ORIGINAL: milo_78
jöss så dere feirer 2 års dag på min gebursdag[:)][:)][:)] hehe gratulerer