Ungmamma90

ElisabethRB

Forumet er livet
Kommer nok ikke til å være her stort i morgen, så da må jeg bare få gratulerer deg/dere med 2 år sammen i morgen
Håper dere får en fantastisk kjærestedag[:D]

Har dere noen planer forresten?[:D]

ORIGINAL: ElisabethRB

Kommer nok ikke til å være her stort i morgen, så da må jeg bare få gratulerer deg/dere med 2 år sammen i morgen

Aaaw tusen takk, det var kjempe koselig å bli tenkt på
Vel jeg dreiv å rydda litt her om dagen og ved et uhell kom jeg til å velte noen kataloger fra toppen av hylla hans og da falt det ned en rekke med forlovelses ring magasiner og inni noen av bladene var det ringet rundt noen frier ringer så forhåpentligvis så kanskje han går ned på kne[:D][:D]

Det får jeg se i morgen[:D][:D] Vi skal værtfall spise en god middag kose oss masse og finne på en del koselig [:D][:D]

ORIGINAL: Ungmamma90

ORIGINAL: ElisabethRB

Vel jeg dreiv å rydda litt her om dagen og ved et uhell kom jeg til å velte noen kataloger fra toppen av hylla hans og da falt det ned en rekke med forlovelses ring magasiner og inni noen av bladene var det ringet rundt noen frier ringer så forhåpentligvis så kanskje han går ned på kne[:D][:D]

Det får jeg se i morgen[:D][:D] Vi skal værtfall spise en god middag kose oss masse og finne på en del koselig [:D][:D]

Kos dere!

Takk ^^,

Kos dere masse [:)]

Vel jeg dreiv å rydda litt her om dagen og ved et uhell kom jeg til å velte noen kataloger fra toppen av hylla hans og da falt det ned en rekke med forlovelses ring magasiner og inni noen av bladene var det ringet rundt noen frier ringer så forhåpentligvis så kanskje han går ned på kne

Det får jeg se i morgen Vi skal værtfall spise en god middag kose oss masse og finne på en del koselig

Åååå så spennede, sitter her med klump i magen på dine vegne
Du får gi raport i løpet av helgen her til oss da [;)]

Ahh[:D]
Så spennende da[:D]
Blir nok uansett en fantastisk dag
Kose dere masse, masse[:D]

Uannsett om det blir frieri eller ikke skal jeg kose meg masse i morgen[:D][:D] Og rapport skal dere få jenter[:D][:D]

Igjen tusen takk for de gode ordene[:D][:D]

ORIGINAL: milo_78

jöss så dere feirer 2 års dag på min gebursdag[:)][:)][:)] hehe gratulerer

Da må du ha masse gratulerer med dagen i morgen[:D][:D] Har du noen spesielle ønsker da?[:D]

Kos dere masse!![:)]

Tusen takk^^,

Jammen det er jo bare koselig det[:D] Du får gi oss en oppdatering i løpet av helgen da vettu om hvordan du har hatt det[:D][:D]

Back
Topp