ungjente er savnet i hedmark/furnes/hamar...

det kan godt hende hu var kjærsten hadde gjort det slutt oxo, og hu hadde snakket/tastet med han rett før, for han kom vist på ulykkesstedet.

Dama til fabrikksjefen hos oss var søskenbarnet hennes, og familien mente det var ei ulykke i starten, men etter noen dager så han at det dessverre ikke var det likevel..... huff mye tragisk....

Men husker vel fra man selv var yngre, og når je ser på ungdommer jeg kjenner nå, skal ikke så mye til før verden bare er ett uholdelig sted, er da bare om å gjøre å ha såpass balast så man forstår at det går over :p
stakkars familie og venner :(
Det er viktig med god ballast hjemmefra ja, men jeg tror det kan skje uansett dessverre.. Bare så dumt at depresjoner og angst og sånn skal ære så tabu, det er jo ofte derfor det skjer..

jeg tenker alltid selvmord når det er bil mot lastebil dessverre, og enslige førere i bilen.. Pappa fortalte en gang at han hadde snakka med en lastebilsjåfør som hadde vært involvert i ei dødsulykke. Og sjåføren hadde sagt at han så mannen i personbilen rett i øynene mens han smilte og vred rattet mot lastebilen.. Ikke vet jeg hvor stor sannsynligheten for at man skal rekke å se det er men...

Grunnlaget legges jo nå, men mye avhenger av hvilket miljø man havner i når ungdomstiden starter..:)
Jeg skal ihvertfall gjøre mitt for at de holder seg aktive med sunne interesser og foreldre som stiller opp:D

ja da har man da iallefall lagt grunnlaget, så da får man krysse fingrene for resten :)

stakkars familie og venner :(
Det er viktig med god ballast hjemmefra ja, men jeg tror det kan skje uansett dessverre.. Bare så dumt at depresjoner og angst og sånn skal ære så tabu, det er jo ofte derfor det skjer..

jeg tenker alltid selvmord når det er bil mot lastebil dessverre, og enslige førere i bilen.. Pappa fortalte en gang at han hadde snakka med en lastebilsjåfør som hadde vært involvert i ei dødsulykke. Og sjåføren hadde sagt at han så mannen i personbilen rett i øynene mens han smilte og vred rattet mot lastebilen.. Ikke vet jeg hvor stor sannsynligheten for at man skal rekke å se det er men...

je tror nok dessverre dette er sant utrolig hvor mye man rekker å se på kort tid i slike situasjoner.

Gubben til ei je jobber med er sjef i brannvesenet på hamar og han sier at de ser det godt når de kommer ut på ulykker, der det er planlagt har de aldri sele på seg.......

Huff det er jo forferdelig tragisk, men er redd du har rett ja, alt for mye skal være tabu, og da skjer det dessverre ting som kanskje kunne være avverget

Hun på midtstranda satt og sendte meld da hun kræsjet. Sto vist hadet på meldingen.

Syns det er veldig mye selvmord oppi her. De fleste møtulykker mellom person bil og lastebil er jo det syns jeg.

Enda godt hun kom til rette! :-) Håper hun får den støtta hun trenger

Uff ja synes det har vært mye den siste tida.
Spesielt ille er de "møteulykkene" med lastebiler. Det må være så forferdelig grusomt å sitte i den store bilen og ikke få gjort noe. :-(

Back
Topp