stakkars familie og vennerdet kan godt hende hu var kjærsten hadde gjort det slutt oxo, og hu hadde snakket/tastet med han rett før, for han kom vist på ulykkesstedet.
Dama til fabrikksjefen hos oss var søskenbarnet hennes, og familien mente det var ei ulykke i starten, men etter noen dager så han at det dessverre ikke var det likevel..... huff mye tragisk....
Men husker vel fra man selv var yngre, og når je ser på ungdommer jeg kjenner nå, skal ikke så mye til før verden bare er ett uholdelig sted, er da bare om å gjøre å ha såpass balast så man forstår at det går over![]()
Det er viktig med god ballast hjemmefra ja, men jeg tror det kan skje uansett dessverre.. Bare så dumt at depresjoner og angst og sånn skal ære så tabu, det er jo ofte derfor det skjer..
jeg tenker alltid selvmord når det er bil mot lastebil dessverre, og enslige førere i bilen.. Pappa fortalte en gang at han hadde snakka med en lastebilsjåfør som hadde vært involvert i ei dødsulykke. Og sjåføren hadde sagt at han så mannen i personbilen rett i øynene mens han smilte og vred rattet mot lastebilen.. Ikke vet jeg hvor stor sannsynligheten for at man skal rekke å se det er men...