unger som plukker

Floken

Forumet er livet
altså rører på allt plukker, tar allt av pynte ting/andre gjenstander. Nå er jo han bare et og et halvt år så klager ikke heelt ennå. men i hvilken alder sluttet deres barn med sånne ting?

Mine er 2 og 3 og plukker enda!!!  Noen barn bare ER sånn....
Har roet seg LITT da,så er håp!! [;)]

Det lurer jeg også på. Min er et og et halv år og leiligheten ser bomba ut kort tid etter vi har stått opp. For ikke å snakke om at det som plukkes på, gjerne også skal puttes oppi noe annet, f.eks skal pennen han fant puttes bak kjøleskapet, smokken skal i do, lekeklosser i vasken, fingrene oppi et fullt kaffefilter etter han har kasta kaffe utover, pluss gjerne plukke opp kaffen fra gulvet og legge det nedi en aviskurv osv osv osv. Kunne ramsa opp i det uendelige. Jeg rydder og rydder og rydder, men har en meeget nysgjerrig gutt[:D] Bortsett fra at det er pyton, så er det også litt søtt når han gigastolt roper dæææææææææææh (der) mot rampestreken han nylig har utført, eller når han blir rasende når han ikke klarer å få opp tingen igjen som han akkurat stappa nedi et eller annet sted. Da kan han legge seg ned og hulke utrøstelig i lengre tid[:D] Åh, elsker han så masse masse når jeg tenker på denne gale vanvidd

Back
Topp