unger blir jammen fort store..

2barnsmamma2010

Forelsket i forumet
marie har nå begynt på ny skole. ho har allerede fått seg ei vennine her. nabojenta faktisk. hittil har jeg fulgt ho til skolen å henta ho igjen, men i dag fikk jeg streng beskjed om at ho ville gå alene til skolen i morra. litt uvant for ho mor det ja. hehe. har alltid kjørt ho til skolen(vi har bodd et stykke unna skolen) og fulgt ho helt inn til plassen hennes. kanskje det er på tide for meg å slippe taket litt. hehe.

Jeg skjønner hva du mener! Min gutt begynnte også på skolen ifjor høst. Og det var et STORT steg ifra barnehagen. Plutselig fikk han så mye mer ansvar selv. Det er jo en bra ting det forsåvidt!
Men det var hardt for mammahjertet å slippe litt mer taket faktisk!

Han går på SFO da, så vi kjører han til og fra. Men har sagt opp plassen etter skoletid fra mai av, og da skal han gå hjem.
Og det er litt rart igrunn! Har alltid hatt kontrollen på hvor han var til enhver tid, og nå har jeg ikke det lenger! Bitte litt hønemor kansje [8D][:D][:D]

hehe. godt å høre at det ikke bare er meg som er litt hønemor. hehe.
jeg må vel bare slippe taket å la ho gå alene. en gang må jo være den første. hehe.

Ja tiden går kjempefort...og av og til må man stoppe opp å klype seg i armen for å huske
Men selvfølgelig vil ho klare seg selv
Og det er litt ubehag å slippe taket..husker jeg snufset når min første flyttet på ybel...hehehe

Back
Topp