Ungenes rariteter

Skrållan

Forumet er livet
Hva er deres unger rariteter?

Tobias er skikkelig snål når det kommer til pålegg. Jeg har observert han spise følgende varianter:
- Prim med hvitost
- Nugatti med hvitost
- Nugatti med hvitost og agurk
- Syltetøy med hvitost og agurk
[8|][8|] Legg merke til at hvitost kan brukes til så mangt! [8D]

Ellers blir han like forbausa og sjokkert hver gang Lynet McQueen kræsjer i starten på Biler. Han gisper, slenger begge henda foran munnen og omtrent hvisker "mamma, Mine Mækk Kvin KRÆSJA!!!!!" - selv om det er tredje gang den dagen han ser filmen. (neida, han ser den ikke 3 ganger om dagen, men dere skjønner tegninga)

Jo, også ligger han alltid feil vei i senga. Jeg legger han fra meg med hodet på puta, under dyna. Når jeg sjekker han etter han har sovna, er føttene på puta, og han ligger OPPÅ dyna. Har tatt bilde av han sånn over en lengre periode, hehe.

Dere har vel smårare unger dere også?

Håvard får helt hetta om han har grist på fingrene/hendene sine. Kommer ikke videre i måltidet eller andre gjøremål før han har fått tørket det vekk [8|]

Han er ellers veldig sær, SKAL ha viljen sin og gjøre alt mulig på sin egen måte, så kan tenke deg vi har maaaaange fighter hver dag. [&o]

Hun er en dramaqueen.. hun roper "Neeeei!" å slenger arma foran øynene når hun blir fornærma[8D]

Like overrasket hver gang Noddy er ute å flyr i flyet sitt, og hun har en merkelig fascinasjon for månen.. "Oiii, nona!"[:D]

Her har hun et fantastisk morsomt kroppsspråk som understreker det hun sier, uansett hva det er. Snakker hun om noe trist gjør hun stemmen trist, legger hodet på skakke og er liksom lei. Snakker hun om noe morsomt hopper hun gjerne samtidig som hun snakker. Hun gjør rare ting og sier "tulleMaiken". Hver gang hun gjør noe galt kommer hun bort, spør om det er greit eller åkæi, og skal gi suss på munn.
Hun gauler ut "Hajjo" når hun kommer inn hjemme (eller hos mormor og morfar), snur seg så rundt og sier "nei, inen hjemme", hvis ikke det er det. Jeg kan ramse opp i det vide og brede av ting hun gjør og sier. De kommenerer morsomhetene hennes i barnehagen også faktisk, og sier hun er en liten maskott alle gjerne vil leke med (store som små). Stolt mamma sa du??? [8D]

Hehe, ellers er hun godt dressert. Triksa vi har lært er: Kan du være bedårende? (legger hodet på skakke og blunker masse), Kan du være en røver? (trekker nesa oppover og gliser), Kan du være apekatt?(tar henda på øra og lager apelyd), Kan du være gammel dame?(Trekker leppa rundt tennene så det ser ut som hun har gebiss), Kan du være sterk?(spenner muskler så hun rister). Dette har hun gjort i flere mnd. Vi lager litt show av det ja, og hun elsker oppmerksomhet [8D]

Haha, jo en ting til... Vi slet en stund med bæsjevegring. Hun ville rett og slett ikke gi slipp på bæsjen sin. Vi tenkte vi måtte få understreket hvor flink hun var hver gang hun bæsja, så når hun bæsjet slo vi liksom armen ut i lufta og sa Yess!!!
Så kom jeg en dag i barnehagen, og personalet sa de hadde fått seg en god latter den dagen. Plutselig hadde Maiken hoppet rundt med armen i været og sagt "Yess!! Jeg bæsj, yess!!" Hehe, mye moro ¨huske på[:D]

Back
Topp