Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Guttungen bruker litt skje/gaffel fra TW og ellers handa som en scoop til å få maten i fleisen.
Utrolig underholdende.... evt om han er sur, sliten eller ikke vil ha.. går hele asjetten i gulvet eller nesten i veggen
Hva serverer dere av mat med hell? Trenger mattips generellt.
Hehe. Elsker kylling/kalkun karbonader,med ris og grønnsaker.
Hva med pølser på de verste dagene?
Han her er kronisk sulten,så aldri noe problem hehe.
Lykke til
Joda, pølser er greit nok. Men er ofte melk i de, og vi kjører melkefri kost fremover på han 100% og melkeredusert på meg og storesøster. Begge ungene er svært variert i magen og guttungen sover ofte også dårlig om natten og er mye urolig.. så prøver å se om det bedrer. Får mme allikevel altså, men melkeproteinfri mme nå, og evt helt melkefri mme etter 1mnd om det ikke gir noen effekt. De må jo ha kalsium o.l. Har man melkeallergi får man mme på resept frem til 11års alder faktisk.
Totalt avsporing....men lurer bare generellt på alle barnas favorittmat
Mi spiser så og si alt! Favoritten tror jeg er pasta
Men pølse/kjøttkaker i brunsaus er godt
Fisk er hun å glad i
Kylling og gryteretter
Er glad før at hun spiser, må nesten begrense henne av og til
Favoritten er pølser Ellers er hun veldig glad i fisk, karbonader, kylling med pasta og pestosaus, spaghetti og kjøttsaus, salat og grønnsaker.
Hun spiser det meste, men er småspist...
Kylling utgår, biff/svinekjøtt osv.. sånt rent kjøtt utgår normalt.
Hjemmelaga kjøttboller, kjøttkaker o.l. funker. Fiskesaker og... men alle fiskeprodukter som er ferdig laget er det normalt melk i desverre. Pølser fins uten melk, men kan ikke fore på med pølser hele tiden heller .
Pannekaker glir ned. Ellers er det lite potet og lite kjøtt. Elsker fisk, men ikke hvit fisk og ikke ren fisk for øyeblikket... og da må jeg evt lage alt fra bunnen. Og det går fint.. bare unga snart klarer å slutte å overlappe hverandre med syldom