Ungene fortalte det til mamma og pappa

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
I dag før familiemiddagen hos mamma og pappa fortalte vi ungene at jeg har baby i magen og at de får en lillebror eller lillesøster.

Først trodde de vi tullet. Men så ville de kjenne, lytte og se på magen og begge var enige i at det var en lillesøster der inne :-P

Og når ungene vet så vet alle.

Vi rakk ikke komme opp på stua hos mamma og pappa før begge roper: Mamma har lillesøster i magen sin!!!!

Mamma ble først sjokkert og bare: Hææ? Også fikk hun frysninger og tårer og begynte å grine mens hun lo og klemte.
Pappa sa dette var den beste overraskelsen han hadde fått og var også på gråten.

Da begynte jeg å grine. :-P

Godt med gode reaksjoner :)
Vi lot også barna fortelle det til besteforeldrene :) Også satser jeg på at de egentlig forteller det videre :P

Så utrolig koselig :)

Så herlig!! Du er heldig som har en far som vet å sette ord på følelsene sine :)

• Liker
Reactions: lou
I dag før familiemiddagen hos mamma og pappa fortalte vi ungene at jeg har baby i magen og at de får en lillebror eller lillesøster.

Først trodde de vi tullet. Men så ville de kjenne, lytte og se på magen og begge var enige i at det var en lillesøster der inne :p

Og når ungene vet så vet alle.

Vi rakk ikke komme opp på stua hos mamma og pappa før begge roper: Mamma har lillesøster i magen sin!!!!

Mamma ble først sjokkert og bare: Hææ? Også fikk hun frysninger og tårer og begynte å grine mens hun lo og klemte.
Pappa sa dette var den beste overraskelsen han hadde fått og var også på gråten.

Da begynte jeg å grine. :p

Herlig!!!!

Så kjekt når familie reagerer på den måten :D

Ja. Det er helt nydelig at de reagerte sånn. Jeg er jo fortsatt litt "huff hvordan skal dette gå" til hele greia ennå, men når de reagerte så positivt så ble jeg smittet jeg å. Så nå gleder jeg meg faktisk! :D

• Liker
Reactions: lou
Å så hyggelig!! :) så rørende med de små:) og de store også!
Det er så sant at man blir smittet av folks reaksjoner... Blir mye mer glad når andre gratulerer og blir oppriktig glade, og veeldig usikker og lei når folk er mer avmålte...

Så fantastisk :) Jeg begynte å gråte selv da lillebroren min åpnet pakken med koppen som det stod "verdens beste onkel" på :p

Så utrolig koselig!!! Det er så stas å fortelle :)

Back
Topp