Ungen min liker ikke trilleturer....

AS

Glad i forumet
Hei.
Er det noen som har problemer med å få ungen til å roe seg i vogna?
Ungen min gråter og gråter når jeg legger henne i vogna...får henne ikke til å roe seg ned....stopper ikke å gråte før hun sovner av utmattelse.... Noen som har et godt råd?

hmm... har ikke samme problemet men tenkte på; kan det være at hun synes det er for kaldt eller for varmt oppi der?

nei dessverre....har sjekket det...til og med vært innom helsestsjonen og fått de til å se om jeg har kledt henne passe....[&o]

Nora gråter i vogna om hun må ha på seg lue eller ligge i voksiposen...Alle kommenterer at hun er for lettkledd,men har hun mer tøy på seg svetter hun og dermed gråter som det jaller i vogna. Hun er lik meg da jeg var liten,veldig varm!

Så selv om folk syns hun ser bra kledd ut kan det være at det er for varmt /kaldt for din baby.[;)]

Åh samme her!! Folk sier alltid: uff, stakkars liten, du må jo fryse! til Julian! men sannheten er at han blir illsint dersom han er ørlite for varm!! Er skikkeli irriterende at de gamle kjerringene skal kommentere d hele tiden!! [:@][:)]

Prøv med smukk, eller heng opp noe som hun kan se på eller som spiller musikk. Jenta mi gjorde også det i begynnelsen, men det hjalp med smukk. Vi holdt med å få henne til å ta den i to og en halv mnd før hun til slutt tok den, og da var det slutt på det meste av skriking. Det hjalp også å dekke til med et helse teppe(særlig inne i butikker hvor det er mye lys), og å gynge kraftig på vogna.

Back
Topp