Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei.
Er det noen som har problemer med å få ungen til å roe seg i vogna?
Ungen min gråter og gråter når jeg legger henne i vogna...får henne ikke til å roe seg ned....stopper ikke å gråte før hun sovner av utmattelse.... Noen som har et godt råd?
Nora gråter i vogna om hun må ha på seg lue eller ligge i voksiposen...Alle kommenterer at hun er for lettkledd,men har hun mer tøy på seg svetter hun og dermed gråter som det jaller i vogna. Hun er lik meg da jeg var liten,veldig varm!
Så selv om folk syns hun ser bra kledd ut kan det være at det er for varmt /kaldt for din baby.[;)]
Åh samme her!! Folk sier alltid: uff, stakkars liten, du må jo fryse! til Julian! men sannheten er at han blir illsint dersom han er ørlite for varm!! Er skikkeli irriterende at de gamle kjerringene skal kommentere d hele tiden!! [:@][:)]
Prøv med smukk, eller heng opp noe som hun kan se på eller som spiller musikk. Jenta mi gjorde også det i begynnelsen, men det hjalp med smukk. Vi holdt med å få henne til å ta den i to og en halv mnd før hun til slutt tok den, og da var det slutt på det meste av skriking. Det hjalp også å dekke til med et helse teppe(særlig inne i butikker hvor det er mye lys), og å gynge kraftig på vogna.