Ungen min... :'-D *UL-BILDE*

Lykkepjuska

Elsker forumet
Var på UL i dag og så verdens nydligste lille baby(gutt?) i magen! Det var fingre og tær, og alt perfekt. <3 smelt <3 Den så ut til å ha det bra, der den sprellet villt i magen min, 7,4 cm stor! 

Jeg ble satt frem også, trodde jeg var 12+5, men legen mente jeg var 13+2! Legen mente termin var 23/12. Hva hadde du gått ut i fra?

Se på den nydelige skatten min.. <3 Vi så tydelig kjønnsorganet, en skikkelig tut, men legen sa at det kunne være store kjønnslepper..Han hadde visst tatt feil på sin egen datter den gang hun lå i magen.. Men jeg er bare GLAD! Glad for at jeg har en frisk liten sprelle(mann?) i magen

å så herlig... deilig å se det på UL... masse lykke til videre meg (gutte)babyen din :)

Så godt å få vite at alt er bra og at du er komt lengre enn du trudde :) spennende å sjå ka kjønn det blir på ordinær ul da;)

Såå fantastisk!!!!! Når ska du på ordinær ul? 
Meget glad på dine vegne :):) Kos deg videre med bilde!! 

Såå fin liten baby!  Tror jeg hadde gått utifra det de sa på den siste UL. Altså at du da er 13+2 =)
Gratulerer med sannsynligvis gutt i magen! :)

Så nydelig <3 <3 <3

Takk skal dere ha alle sammen. Det er så rart! Jeg er nesten litt stolt! :D
Jeg bør vel ordne tickeren, da! ;)

*fjelljenta* skrev:
Så nydelig <3 <3 <3

sign! jeg ville også gått for 13+2 da altså

Ååå så gromt! :) skulle ønske vi fikk UL bilder hver uke :p når jeg var 13 uker, målte JM babyen til å være 13+2 på lårbeinet, og 13+4 på magen. Jeg veit når jeg hadde eggløsning, og at egget ganske sikkert ikke har blitt befrukta før, så jeg tror ungen bare har arva mine lange bein og gener for å legge på seg fra familien til samboern :p Det blir spennende å se hva de sier på den ordinære!

Gratulerer så mye med en sprelle(mann) i magen -  Lykkepjuska. 
Så fin han er. Nå må du bare kose deg masse resten av svangerskapet.

Within skrev:
Åh Gratulerer!!!! nesten så tårene spratt her.Vakre lille babyen din :)

Blir helt rørt jeg også, når andre skriver sånt! Søt du er! <3 :'-)

Annanna skrev:
Ååå så gromt! :) skulle ønske vi fikk UL bilder hver uke :p når jeg var 13 uker, målte JM babyen til å være 13+2 på lårbeinet, og 13+4 på magen. Jeg veit når jeg hadde eggløsning, og at egget ganske sikkert ikke har blitt befrukta før, så jeg tror ungen bare har arva mine lange bein og gener for å legge på seg fra familien til samboern :p Det blir spennende å se hva de sier på den ordinære!

Jeg brukte også EL-tester, så visste også nøyaktig når det må ha skjedd.. Rare saker det der! Og babyen min vokste veldig treigt til å begynne med. Vi så jo ingen verdens ting 6+2. Hehe! Men alt er bra nå, og det er det som teller! :-D

3trollunger skrev:
Gratulerer så mye med en sprelle(mann) i magen -  Lykkepjuska. 
Så fin han er. Nå må du bare kose deg masse resten av svangerskapet.

Ja, virkelig nyyyyte hver dag!

Så fin baby du har i magen din? Er så glad på dine vegne at alt ser ut til å gå bra! Nå kan du nyte sommeren med voksende mage

Lykkepjuska skrev:

Within skrev:
Åh Gratulerer!!!! nesten så tårene spratt her.Vakre lille babyen din :)

Blir helt rørt jeg også, når andre skriver sånt! Søt du er! <3 :'-)

Jeg fikk MA nesten på samme tid som deg,og det er bare så godt å se at du lykkes nå.
  Gir meg liksom håpet tilbake om at jeg også skal få ønsket mitt...  Jeg gråt med deg når du mistet,og gråter med deg nå,heldigvis av glede :)

Chris33 skrev:
å så herlig... deilig å se det på UL... masse lykke til videre meg (gutte)babyen din :)

sign

Back
Topp