Ungemødre

Jeg ser ikke meg selv som ung. Men er nok mange som gjør det :p

Var 23 år når jeg fikk første, no i år blir jeg 25 år :) mannen er 1 år eldre enn meg.
Synes det ikke er så værst å være 25 år, og være ferdig med barn :)

Jeg ser på meg selv som ung mor, fordi jeg er 30 år og har to jenter på 9 år.

Er vel ikke ung mor til denne babyen men. :)

Det er jo innmari store forskjeller på hvor man bor hva som regnes som ung mor. Jeg fikk eldste da jeg var 24 og i klassen til eldste regnes jeg som veldig ung mor, nest yngste mamma er fem år eldre enn meg... Et par av mammane er 19 og 20 år eldre enn meg... Synd det er vanlig å starte SÅÅÅ sent med å få barn her, men er jo festlig for meg å være så ung i alle barnas omgivelser.
Nå med fjerdemann vil jeg vel endelig oppleve å komme på barselgruppe med mammaer som er jevnaldrende med meg ;):happy093

Jeg var vel det når jeg fikk første for 13 år siden, men er absolutt ikke det lenger siden jeg er 33:P

Var 23 år da jeg fikk første. Er 25 nå og venter nr. 2 i august :-) Føler meg som en litt ung mor, men ikke veldig. Kommer an på hva man sammenligner seg med!

Jeg var absolutt ung mor med første, rakk akkurat å fylle 16 før han kom til verden! Nå er jeg 33 og venter nr to, så ikke akkurat ung mor denne gangen :-)

Når blir man sett på som ung mor? Hvor gamle var dere selv når dere fikk første barnet ? Og var dere ferdig med utdanningen?:happy::happy:

Varierer nok fra person til person.
Jeg mener ung mor er under 22 år.

Jeg var 33 år når jeg fikk førstemann. Var da ferdig med all utdannelse, hadde selveid bolig og fast og sikker jobb.

Back
Topp