ungemødre

LittleJ.

Elsker forumet
meldte meg på for en stund tilbake.
å idag ringte de meg!!! har jo ikke snakket med sambo om det, så de sa jeg måtte høre med han om han var in eller ei.
hva mener dere om dette? om programmet?
Fremstillinga av ungemødre har jo vært mye fyll å fanteri, men får jeg sambo med på dette, så skal jeg vise dem det stikk motsatte!!! :D vi unge mødre kan klare oss like bra som alle andre!! :D

Oii, oiii! Spenndene! Hvor gammel er du?

Jeg er 21, og har tenkt på dette programmet, men JEG PERSONLIG ville ikke stillt opp og klint livet mitt utover tv skjermen i de 1000 hjem i Norge! Men dette er meg, og for meg er det ikke rikitig.

Syntes vinklingen fra tv Norge sin side har vært bra jeg, og setter ikke mødrene i et dårlig lys

Jeg syns du er tøff om du tør å stille opp, men må si meg enig med SillyDilly.
Ville ikke ha utlevert meg selv slik på tv ,uansett om det hadde vært en positiv utlevering av meg selv.

oi, synes du er tøff som tørr! Synes programmet er utrolig bra, viser hvor tungt det kan være å få barn, men samtidig at flere alldeles ikke er modne for rollen som småbarnsforeldre når de er tennåringer. Noe jeg synes er det beste med programmet, for desverre er det alt for mange tennåringer som ser på morsrollen som en enkel sak.
Selvsagt er det mange som viser flotte sider av seg selv i serien og viser at de takler den nye tilværelsen utrolig bra. (like bra, om ikke bere enn eldre mødre) Bare så synd at tv teamet kan klippe og styre som de selv vil. Er nokk sikkert ikke alltid ting er så ille som det av og til ser ut [;)]

Ønsker dere lykke til med valget [:)]

Har sett på programmet noen ganger og synes det er stor forskjell på hvordan de fremstiller mødrene. Noen blir fremstilt kjempebra, mens på andre fokuseres det veldig på å ta med ting som viser hvor kort noen av mødrene tenker.

Still opp om du vil, men husk at tv-stasjonen får rettighetene på det de filmer, og kan derfor klippe og sette sammen stoffet akkurat sånn som de vil.

Unnskyld om jeg høres slem ut, ikke meininga. Det er jo bare du og sambo som bestemmer om dette er rett for dere eller ikke [:)]

Så tøff du er. Spennende å se om du dukker opp på skjermen da. [:)]

ORIGINAL: Helenpia

Jeg syns du er tøff om du tør å stille opp, men må si meg enig med SillyDilly.
Ville ikke ha utlevert meg selv slik på tv ,uansett om det hadde vært en positiv utlevering av meg selv.

Jeg hadde ikke blitt med..men mange av de fremstilles jo bra[:)] det kommer jo an på hva du gir de av materiale det da, drar du/dere på fest hele tiden og sier mye dumt, ja da fremstilles man ikke så bra[;)]

Æ ville vurdert d mye fram og tilbake, men du e bra tøff hvis du faktisk tørr å vises sånn privat på TV![:)]

Sambo ville ha meg med på det, men jeg er mer i tvil. Noen blir fremstilt veldig dårlig, mens andre blir fremstilt kjempe bra!
Men syntes du er tøff om du blir med![:)]

Jeg hadde ALDRI I LIVET gjort det. Vil du at hele norge skal dømme deg som mor? Vil du ha livet ditt flashet på tv-skjermen slik at alle kan fortelle deg hva du gjør feil? Du får ikke penger for det, og "kjendisstatusen" går over etter en sesong. I tillegg så framstiller TV deg hvordan DE vil, og ikke hvordan du ER. De vil ha flest tv-seere, de bryr seg ikke om du blir framstilt feil eller ikke.

Har ei bekjent som var med, og hun angrer. Hun ville aldri gjort det igjen, om hun så hadde fått penger for det.

Det blir nok ikke noe :-)
meldte meg bare på for morroskyld, uten å snakke med sambo.
sendte inn en dårlig søknad, syntes da jeg, hehe!
trodde jo aldri jeg skulle komme med.
men sambo vil ikke være på tv, så da blir det jo ingenting :-)
Men er jo kult de bare ringer for å vise interesse da :-)

Back
Topp