snartmortil3gull
Flørter med forumet
Terskelen min er nå nådd og jeg aner rett å slett ikke hva jeg skal gjøre... Lilleguller nekter å legge seg om kvelden, så lenge han ligger på armen min er det greit å sovne men så fort han blir lagt over i sin egen seng ( hvis han er våken) så begynner han å hyle. å det gir seg ikke før han blir tatt opp igjen..
men det største problemet er når han våkner klokka 23 om kvelden å finner ut at nei skal ikke sove mer, da får vi han ikke til å legge seg igjen før klokka er halv tre eller tre på natta.. åsså er det opp igjen klokka 7, har ikke overskudd lengre pga dette..
er det noen som har gode tips.. gråtekur er prøvd men det funker ikke.. han skriker til han spyr rett å slett...
HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men det største problemet er når han våkner klokka 23 om kvelden å finner ut at nei skal ikke sove mer, da får vi han ikke til å legge seg igjen før klokka er halv tre eller tre på natta.. åsså er det opp igjen klokka 7, har ikke overskudd lengre pga dette..
er det noen som har gode tips.. gråtekur er prøvd men det funker ikke.. han skriker til han spyr rett å slett...
HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!