Unge mammaer

Ikke ung nå, men fikk eldstemann når jeg var 18, så vet hvordan det er å være ung mor :-)

Eg vet ikkje om eg går under kategorien ung lenger. Fikk første når eg va 20, andremann va eg 22, nr 3 kom i fjor da va eg 26 og nå rekke eg å bli 27 før nr 4 kommer

Så stas da! ❤️ Jeg var 20 når jeg ble gravid med førstemann, så var ung mamma jeg også :) nå venter vi nr 4 og jeg er 33 år :rolleyes:

Jeg var 18 år med første, 23 med andre, og 31 nå med nr 3:Heartred Veldig glad for st jeg fikk første når jeg var 18, nå går hun i 7 klasse og bestevennen min

Jeg er ikke ung med spiren (36 år), men fikk første når jeg var 17 år. Så er heldig som får oppleve å både være ung og eldre mor ❤❤❤ lykke til

Var 18 med første, er 28 nå med nr 2.. 10 år etter forrige gang men føler meg som en ung mor nå, selvom jeg er voksen.

men du blir tatt godt i mot selvom gratulerer! det var veldig stas å være ung mor syntes jeg, selvom mange på den tiden for 10 år siden var dømmende, og hadde andre ting å gjøre, som festing osv

nå kommer du nok til å bli kjent med flere eldre mødre❤️

Back
Topp