unge mødre

sorciere_

Forumet er livet
VIP
åååhh... skal tru eg satt med tårer i auga når eg såg på ho stakkars 16 år gamle jenta som hadde rier og greier!!
Stakkars, stakkars! men åååh gud så heldig også då!!=) *gleder meg litt til neste gong*

hehe, jeg så det jeg også :) men jeg er overraska over hvor greit jeg synes det gikk med riene når jeg hadde lystgassen jeg da :) gruer meg ikke så mye til det i det heletatt faktisk :) med pressinga da... isj.. hehe [:)]

ORIGINAL: siljis

hehe, jeg så det jeg også :) men jeg er overraska over hvor greit jeg synes det gikk med riene når jeg hadde lystgassen jeg da :) gruer meg ikke så mye til det i det heletatt faktisk :) med pressinga da... isj.. hehe [:)]

Huff.. Jeg syns IKKE det gikk greit, selv med lystgass.. Men om det hjalp så vil jeg virkelig ikke vite hvordan det er UTEN ! :p Pressinga der i mot, selv om jeg pressa i nesten en time og jeg ikke hadde noen krefter syns jeg det bare var blåbær! [:D] Hadde det ikke vært for at jeg hadde så vondt pga. lite mat så hadde det gått fortere tror jeg.. :p

ooh... lystgassen jah! Fy søren så godt det var med lystgass!! [:D][:D][:D]
Pressinga synes eg ikkje var så vanvittig vond som eg trudde det kom til å bli.. men eg hadde ikkje så gode pressrier, så kan hende det er grunnen? Men slitsomt og tungt var det! [8D]

s90: eg måtte bort på pcen å sjå på film-snuttane av morkaka og litt diverse som vart filma etter fødselen!:P

Back
Topp