Unge mødre

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
I kveld begynner det
Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Jepp :)

Ser også ungemødre danmark;)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Har sett på det noen ganger...:-) Sorry vist det bare er meg, mn enkelte på unge mødre får meg til å le godt! Hohohoho ;-) underholdene :-)

Øøøh, så just på ungemødre danmark. Et par som har det såå shiten og ekkelt i huset dems, blir heelt dårlig!!
Er dyr i gammel mat som de ikke har kastet osv... De skulle ta en ned vasking før ungen kom.. Hun er 5mnd på vei.. ingen av de er noe orden mennesker.. Håper virkelig de blir det for ungen sin skyld, hvis ikke må noen gripe inn å få den vekk... Kan ikke tro at de har meldt seg på ungemødre.. Men da får vel barnevernet sett det og følger dem opp?

Øøøh, så just på ungemødre danmark. Et par som har det såå shiten og ekkelt i huset dems, blir heelt dårlig!!
Er dyr i gammel mat som de ikke har kastet osv... De skulle ta en ned vasking før ungen kom.. Hun er 5mnd på vei.. ingen av de er noe orden mennesker.. Håper virkelig de blir det for ungen sin skyld, hvis ikke må noen gripe inn å få den vekk... Kan ikke tro at de har meldt seg på ungemødre.. Men da får vel barnevernet sett det og følger dem opp?
Så den i går. Helt utrolig at det går Ann å ha det sånn hjemme! Og de regnet med å være ferdig vasket om to(!!!) uker? Nesten så jeg håper noen griper inn!

Uff, ja det er mange forskjellige på de programmene... Syns det er gøy å se på, så følger med innimellom, blir sikkert litt oftere nå ;)

Så den i går. Helt utrolig at det går Ann å ha det sånn hjemme! Og de regnet med å være ferdig vasket om to(!!!) uker? Nesten så jeg håper noen griper inn!
Ja blir helt kvalm.. de vet jo ikke hvor de skal begynne å rydde eller noe.. så må mora og søsteren komme.. uff..
Noen må gripe inn hvis de ikke klarer å holde det rent!!! De virket jo ikke helt normale..

Nei de virket som om de manglet litt begge to.. Håper for barnet sin del at de skjerper seg! Men må si at det hjalp for min samvittighet, plutselig så det ikke så værst ut her hjemme! Altså, misforstå meg rett, jeg har det LANGT i fra sånn, men har ikke gjort så mye den siste uken..:P

følger ikke med, men har sett det noen ganger! siterer skillz og sier de mødrene kan være ganske så merkelige, ler og rister på hodet av dem jeg :)

Når er det det begynner, hvilken kanal og er det den norske?

Back
Topp