Unge mødre

x1xHårballen`s mamma

Glad i forumet
er det bare meg eller var det en veldi stor høyde forskjell på ho som gifta seg og mannen hennes? ja greit ho hadde høye sko (kanskje noe ho kunne tenkt på og stå i stil med mannen stakkar...hehe), men alikevel virka som han var veldi lav i forhold?? ikke at det gjør noe, men er ikke så ofte man ser det den veien egentlig, som regel mannen som er høyest....eks her er jeg 161 høy, gubben nesten 2 meter høy...hehe!!!

og ikke minst må jeg bare kommentere ho som fødte...ho er jo bare så skjønn person virker det som...smiler allti, og allti tar ting så lett..."jaja bor man på bygda, så bor man på bygda"[:D]

ja måtte bare kommentere det siden jeg akk så 3 episoder på nettet...hehe!!!

natta folkens[;)]

Ja, ho som føda er kjeeempesøt!!:) Så relax mor atte!!:) og alltid så positiv;)

Høgdeforskjellen har eg ikkje lagt merke til, men eg får ikkje med meg kvar episode:) Men eg har ein følelse av at ho er sjefen i forholdet:P

ORIGINAL: sorciere_

Ja, ho som føda er kjeeempesøt!!:) Så relax mor atte!!:) og alltid så positiv;)

Høgdeforskjellen har eg ikkje lagt merke til, men eg får ikkje med meg kvar episode:) Men eg har ein følelse av at ho er sjefen i forholdet:P
la ikke merke til det før i bryllups episoden og så de sto ved alteret, og gikk nedover kirkegulvet...da så man klar hlyde forskjell...senere viser ho skoa med DE helene på (noe jeg aldri hadde klart ov balansere på engang...hehe)....[;)]

hehe;P Det var urutinert av ho!!

edit: eg har alltid drømt om å kunne gå på høge helar!! :P :)

hehe...jeg burde ha lært meg og gå med sånne heler, da gubben er så forbanna høy...hehe[;)]

ORIGINAL: Hårballen`s mamma

hehe...jeg burde ha lært meg og gå med sånne heler, da gubben er så forbanna høy...hehe[;)]

Min kjære er 195, så skjønner kva du meiner;P Men eg er 7 cm høgare enn deg, då!:P Hehe:)
Eg får så forbaska bøgde kne når eg går med helar...
og ikkje finner eg sko som sitter skikkelig heller... rista mi er så stor i forhold til foten min, så einaste plassen skoen sitter blir rundt rista:P Haha;P Så få føler eg at skoen skal falle av heile tida:P
men eg har ein god del sko MED helar fordi det går så bra på skobutikken, så kjem eg heim og skal bruke dei og kjem meg såvidt ut utgangsdøra før eg trur eg skal kvelve:P

lt enig at hun er kjempe søt[:)] 

Å ja, det er kjempe forskjell på de. Mener hun har snakket om det en gang også. Men siden hun er høyere enn han uten høye heler. Skulle hun nok valgt noen sko som ikke var så høye. Men litt spess er hun. Hehe

Min kjære er 195, så skjønner kva du meiner;P Men eg er 7 cm høgare enn deg, då!:P Hehe:)
og ikkje finner eg sko som sitter skikkelig heller... rista mi er så stor i forhold til foten min, så einaste plassen skoen sitter blir rundt rista:P Haha;P Så få føler eg at skoen skal falle av heile tida:P
men eg har ein god del sko MED helar fordi det går så bra på skobutikken, så kjem eg heim og skal bruke dei og kjem meg såvidt ut utgangsdøra før eg trur eg skal kvelve:P
klarer ikke høye heler for jeg er plattfot, og er for guttejente av meg så har bare ikke tålmodighet...hehe!!! men er så fint...og heler en anis ting for og få stumpen til og se bedre ut...hehe[:D][:D]

kjenner au til den at i butikken går det sååå bra...men nr man skal hjem og bruke de så går det ikke sååå bra[;)]

og for og si det sånn...drar jeg på fest med høye heler, labber jeg med skoa i handa når jeg skal hjem, uansett hvilken tid på året det her...hehehehe[8D][:D]

ORIGINAL: februar jente

Å ja, det er kjempe forskjell på de. Mener hun har snakket om det en gang også. Men siden hun er høyere enn han uten høye heler. Skulle hun nok valgt noen sko som ikke var så høye. Men litt spess er hun. Hehe
ja ho burde absolutt valgt noe som passet bedre...spes da de skal gå sammen nedover gangen, bli tatt bilder av sammen osv...når de danset brudevalsen så var han så lav i forhold at så nesten ut som han kunne legge hodet på brystet hennes og slappe av til tider...haha...huff nå var jeg stygg....fyfy[:D][:D]

*er overtrøtt*[:D][:D]

klarer ikke høye heler for jeg er plattfot, og er for guttejente av meg så har bare ikke tålmodighet...hehe!!! men er så fint...og heler en anis ting for og få stumpen til og se bedre ut...hehe[:D][:D]

kjenner au til den at i butikken går det sååå bra...men nr man skal hjem og bruke de så går det ikke sååå bra[;)]

og for og si det sånn...drar jeg på fest med høye heler, labber jeg med skoa i handa når jeg skal hjem, uansett hvilken tid på året det her...hehehehe[8D][:D]

haha:) Var ute på lørdag, og då hadde eg joggeskoa mine med meg i ein pose!:P Men eg drakk meg flink til å gå på høge helar;P (ok, dei er kanskje 2,5 cm høge)

ORIGINAL: februar jente

ja ho burde absolutt valgt noe som passet bedre...spes da de skal gå sammen nedover gangen, bli tatt bilder av sammen osv...når de danset brudevalsen så var han så lav i forhold at så nesten ut som han kunne legge hodet på brystet hennes og slappe av til tider...haha...huff nå var jeg stygg....fyfy[:D][:D]

*er overtrøtt*[:D][:D]

Back
Topp