Unge mødre

Miss Hormontroll

Gift med forumet
på FEM nå[:)]
Tenkte jeg skulle minne på når jeg for engangsskyld huska det selv [:)]

Takk, det hadde jeg helt glemt idag.[:)]

Det husket jeg, må få med meg det:)

ORIGINAL: pannekaka

ERH! synes lene er litt sånn ja.. hvor negativ kan en være :P

Suns du hu e d?[;)]

ORIGINAL: *Snoopy*

ERH! synes lene er litt sånn ja.. hvor negativ kan en være :P

Suns du hu e d?[;)]

ka syns du da :P

Haha vel..Eg såg når hu hadde utrdrikkningslag..D HOLDT!!!Å nei,eg vil ikke d å ikke d å IKKE D JAFFAL!!!Når du har utdrikkningslag så ska du vara me på ALT [:D]

jeg ble flau på hennes vegne. DEN farten opp kirkegulvet. så mer på ringen og neglene enn hørte på presten. DEN limoen med TECHNO musikk som brudebil.HAHAHAHA. eller grriiiiiin.
kunne ALDRI hatt bryllupet mitt sånn. men... hver sin smak

ORIGINAL: Lolodi

Jeg hadde mest lyst til å gjemme meg bak sofaen. Faen, så flaut!!! Er det lov å være så harry?

Som eg skulle sagt det selv.

ORIGINAL: skytte81

jeg ble flau på hennes vegne. DEN farten opp kirkegulvet. så mer på ringen og neglene enn hørte på presten. DEN limoen med TECHNO musikk som brudebil.HAHAHAHA. eller grriiiiiin.
kunne ALDRI hatt bryllupet mitt sånn. men... hver sin smak

Helt ærlig så syns jeg det var lite romantisk. Men nå var det lite vi fikk se av bryllupet og festen, og det kan jo ha vært mye mer romantikk enn hva det ble klippet til.

Jeg hadde mest lyst til å gjemme meg bak sofaen. Faen, så flaut!!! Er det lov å være så harry?

Haha, uffa. Søtt med spjæra kjole og sånn forresten.

helt enig, drit flaut...

Huff, ja, tenkte det samme.

Samme tenkte jeg. Langt ifra mitt drømme bryllup ihvertfall.

Back
Topp