unge mødre

anziii

Elsker forumet
sitter å ser på det nå.. begynte å grine ordentlig når jeg så den lille bli født og når hun fikk bebbisen sin på brystet. kjenner jeg gleder meg skikkelig til den opplevelsen igjen og sitter å tenker på fødselen med Markus, elsker lille gullet mitt!
så synes jeg det var så søtt at typen gråt sånn[:)]

Jeg har ingen barn fra før, men synes det e imponerende at du som har født før får de assosiasjonene når du ser fødsler på TV=)

Reagerte på den der med bleieskiftet jeg og! Men jeg har aldri likt han noe særlig uansett

ORIGINAL: Asice

Merket jeg ble forbanna når caroline spurte thomas om han ville bytte bleie på den lille og
han sier "orker ikke, er så sliten etter å ha stått opp så tidlig i dag"
Faen, han skulle ikke fått lov til å blitt far! (og i neste episode ser det ut til at han prøver å komme unna)

Hva er det du tar slik på vei for a? Hav var nok bare nervøs for å skifte bleie fordi kameraet var der(!).

ORIGINAL: Miss lilla m baby

reagerte også på bleieskift delen.
det tar par sec å skifte. man bruker ikke mye krefter på det ass.

Hadde forstått mer hvis hun sa hun var sliten, hun hadde tross alt født.

tenkte med meg selv ''stakkar, sliten han da, enn hu som har føda for ikke lenge siden?''

Snek seg ned noen tårer her og!
Herlig å se at fødsler kan være fine! Ser mye mer frem mot denne...
vet jo hva fantastisk som kommer ut av det..DET Beste i verden!!!

Jeg har sett episoden 2 ganger og gråt like mye begge gangene. (jeg ble så revet med forrige mandag at jeg var nødt til å se gårsdagens episode på nettet da, pluss at jeg så den i går)

Er noe så rørende ved først møte mellom mor og barn, gleder meg til å oppleve det selv :)
Og veldig rørende at pappaen gråt også, selv om han er en fjott [:D]

ORIGINAL: toffen

Reagerte på den der med bleieskiftet jeg og! Men jeg har aldri likt han noe særlig uansett

Han virker som en slask. Så er enig med deg der.

kan jo være han var nærvøs for å skifte på ungen da, spess siden det var kamera der og greier[:)]
han er endel år eldre enn hu ja, men har ikke sett på han som en ordentlig slask enda, får se hva inntrykket mitt er etter noen episoder til da.. vil jo ikke dømme folk for fort heller[;)]

ORIGINAL: anziii

ORIGINAL: toffen

Han virker som en slask. Så er enig med deg der.

kan jo være han var nærvøs for å skifte på ungen da, spess siden det var kamera der og greier[:)]
han er endel år eldre enn hu ja, men har ikke sett på han som en ordentlig slask enda, får se hva inntrykket mitt er etter noen episoder til da.. vil jo ikke dømme folk for fort heller[;)]

Tror ikke han var redd for å skifte på tulla, hørtes ikke slik ut når han sier at han er trøtt fordi han var oppe så tidlig.
Og han virker ikke så veldig deltagende som de viser i "neste episode" hvor han lyver til henne om at han må opp tidlig
fordi han skal vaske bilen, men egentlig gjorde det dagen i forveien [8|]

oj, hørtes ikke bra ut! da er det en annen sak ja.. huff, får håpe de får det til å virke værre på tven enn det egentlig er da og de får det bra sammen videre[:)] dumt om ting skulle gått skeis

Back
Topp