"Unge mødre" programmet

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hehe.. Jeg elsker det.. Er mye som er litt spesielt.. Jeg vet jo at programmene blik klippet slik at de som er med kansje ikke blir vist fra sin beste side..Men herlanheten da..

Haha... Love it:)

Jeg syns de gamle episodene er best jeg. Der viser de faktisk hvordan det er å være ung mor, men de episodene som blir vist spilt inn idag, viser bare da det dans på roser (som er 30 % av tiden liksom, bortsett fra all kosen)..

Elsker det jeg også! Men er veldig lei det norske, siden jeg har sett de episodene så mange ganger.
Danmark er mye bedre, mest fordi jeg blir så provosert! Røyker og styrer på!

Har sansen for den danske serien og også... Null respekt for disse røykerne, ikke bare i svangerskapet men også rundt ungene!! De kan da umulig være så dårlig informert!

Se på unge mødre innimellom. Jeg synes også det er utrolig feil hvordan de vinkler programmet... Det er ikke lett å være ung-ofte alenemor.... Tror nok mange tenåringer blir "fristet" til å få barn tidlig, for det ser så lett ut!

Jeg var selv ung mor for 11 år siden, og jeg har hatt det tøft-men jeg har klart mine mål. For meg var det overhodet ingen dans på roser, da jeg har fullført alle studier og jobbet, uten å ha fri når det måtte passe meg.

Men jeg synes veldig mange av disse unge frøknene som er med er veldig flinke, og modne for alderen... så er det jo selvsagt de som er stikk motsatt og trekker ned :D

Jeg og ser på unge mødre danmark. Er helt utrolig at det går an og være så lite opplyst og korttenkt noen ganger, men jeg MÅ jo bare se på det og da :P

Er som en ulykke, må bare se på!

Sånn som hun Hannah som tatoverte initialene til Maks etter de hadde vært sammen i 4 mnd.(?). Guda meg..
Og de som fikk hjelp med hypnose til å slutte å røyke, som tidligere røykte over 20 sigaretter om dagen inne med baby i magen og en astmatisk sønn hjemme :mad: :angry4 :angry5 :angry9

Back
Topp