Unge mødre nå....

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Hun røykedama(i mangel av en bedre beskrivelse) virka jo veldig motivert til å være mor da....mer opptatt av den j* røyken..virket nesten som hun syns det var kult at hun hadde røyket når hun var gravid...og i alle fall at hun røyket myyye mer nå.....*spy*[:'(]

Ventet på denne tråden, hehe![:D]
men skjønner hva du skal frem til..

ORIGINAL: Heijdii

Åh, glemte dette jeg.

men takk for at du nå minnet meg på[;)]

ORIGINAL: Madde35

[&o]...kunne ikke dy meg..jeg prøvde...[8D]

[8|][8|][8|]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Åh, glemte dette jeg.

men takk for at du nå minnet meg på[;)]

Hihi, ingen tirsdag uten [:D] [8D]

Stakar ho er jo helt tett i pappen!!!
Dette er super underholdning! [:D]

Syns heller det virker som om FEM(eller de som filmer) ville VELDIG gjerne få frem at hun røykte[8D] Tenkte mer på hvordan hun kommanderte(som hun så fint kallte det selv) kjæresten til å springe etter å passe på hennes eldste sønn som ikke var hans[8D]
Men han virka kjempekoselig og snill da![:)][:)][:)]

ORIGINAL: PrinsesseMayahMin

ORIGINAL: Madde35

[&o]...kunne ikke dy meg..jeg prøvde...[8D]

Skjønner det, hehe.. men er bare morsomt![:D]
for de kommer uansett, hadde ikke du gjort det hadde det nok vært en annen som hadde gjort det..
hehe

ORIGINAL: squisa

[8|][8|][8|]

??

ORIGINAL: AdelinaBambina*

Syns heller det virker som om FEM(eller de som filmer) ville VELDIG gjerne få frem at hun røykte[8D] Tenkte mer på hvordan hun kommanderte(som hun så fint kallte det selv) kjæresten til å springe etter å passe på hennes eldste sønn som ikke var hans[8D]

Ja, det er sant - det blir jo klippet sammen sånn at de får en bra story. Men tror jeg ville tenkt meg om 10 ganger om jeg skulle bli filmet på den måten..jeg tenker, hvis man er sånn foran kamera - hvordan er man når kamera ikke er der??? hjelpes...hihi

Jeg vet at jeg ville dusjet og gredd håret før jeg skulle på tv..
Men røyke kan man gjøre uten ungene til stede om man skal gjøre det!

Ja, det er sant - det blir jo klippet sammen sånn at de får en bra story. Men tror jeg ville tenkt meg om 10 ganger om jeg skulle bli filmet på den måten..jeg tenker, hvis man er sånn foran kamera - hvordan er man når kamera ikke er der??? hjelpes...hihi

Hehe ja, tenk, stakkar kjæresten!![8D]

Hun var meget... ehm.. spesiell..

Veldig stolt av at hun komanderte og av den "flotte" røykenn sin

Jeg blir rett og slett FLAU. Ingen jeg kjenner som røyker, røyker på den måten. De holder seg unna barna når de evt røyker.. Og en dusj hadde vært passelig før man skal på tv[&:]

Synes hun med den narkomane søsteren virker som ei sunn og fornuftig jente jeg.

Ho med røyken virka opptatt av å røyke ja, men det var jo bare 2 min vi så da.

ORIGINAL: SelinesMam

Men uansett hvordan det ble klippa eller filma, så hadde ho røyken i kjeften når ho sprang etter sønnen, og trilla tur.. Og etter min mening er ikke det så akseptabelt vertfall.

True true:) Jeg røyker ikke selv, men jeg syns ikke at man aaldri skal kunne ta seg en røyk i ungenes nærvær..men det er måter å gjøre det på. Som du sier, man løper ikke etter ungen og triller tur med røyken i kjeften..så bare så helt utrolig dumt ut...

Forresten SelinesMam, jenta de er bare helt utrolig nydelig! Kler lilla i allefall!![:D]

Hun klarer jo heldigvis å rette opp det dårlige førsteinntrykket i neste episode da.................[8D][8D]

[;)]

Back
Topp