Unge mødre i Oslo?

Nå da?

Faen! Søk på Tøyenbekken 34 0188 oslo

Ser du på street view på sida, kan du se gata hvor oslo mekaniske har inngang. Man kan gå gjennom her for å gå til Evita, eller gå en gate opp.

 


Juni.m skrev:
Ligger den ved Mandalls Gate eller hva det nå heter?



Ja! Søker man på f.eks mandalls gate 10, og sjekker street view, kan du se i ene enden et lyyysegrønt bygg. Der er det, vettu1
 
der ja...da skal man klare å finne dette...bare håpe at eg finner dere da... ;-)
 
Hvis man går igjennom bussterminalen (jernbanetorget) skal den ligge likeved bussterminalen fant jeg ut. Adressen tøyenbekken 1 der ligger mekaniske bygg og nesten likeved skal Evita ligge ifølge Jallowbee. 
 
Åja, det er ved de blokkene der. Da vet jeg hvor det er. Takk for hjelpen:)
 
Siden jeg vet en del mennesker reagerer, kan jeg jo advare nå. Jeg er en røykende mamma.  Sees imorgen den dag:)
 
da ser eg etter en røykende dame så slår eg meg ned der med deg så blir det et litt sånn dampende hjørne :-)
 
ser jeg er litt treig til å svare nå. Men ble litt usikker på hvor det faktisk ligger etter alle forklaringene :p ligger det ikke ved grønland torg? i gågata der det er flere butikker?
 
er ikke den som ligger på grønland torg, men den som ligger bak oslo mekaniske...like ved den statoilstasjonen...på baksiden der er det...
 
okei, har googla litt og tror jeg forstår forklaringa nå:) haha, så forvirrende når det var med flere i samme område! bra jeg gikk inn å kikka nå ellers hadde jeg møtt opp på feil sted :p Men da sees vi, forhåpentligvis!
 
enig i at det var litt forvirrende å finne frem til riktig cafè, men da ses vi etterpå...
 
er helt enig med deg der....dere var så koselige alle sammen :-)
håper dere andre er åpne for treff videre :-)
 
me to :-)
 
Takk for i går! Jeg synes det var kjempehyggelig å møte dere alle sammen, så jeg er absolutt med på å treffes igjen:)
 
Takk for igår ja! Var hyggelig å treffe dere alle sammen... Jeg er mer en gjerne med på å treffes igjen:)
 
21 år, venter i slutten av oktober :D kunne godt tenke meg å bli kjent med noen i Oslo-området..har en følelse av at de fra sykehuset samt barselgrupper kommer til å være et par år eldre enn meg /oss :)
 
Sleng deg med neste gang det er treff, bare superhyggelige jenter som møttes forrige gang... :-)
 
Jeg er 23 år og vetner barn nr to i april :) Har ei jente på 6 mnd så de blir ganske tette :) Jeg bor på Nesodden ;) en ferige-tur unna Oslo :P
 
Back
Topp