Unge mødre i Oslo?

Dere er nok mer kjent på cafèer i oslo enn meg så hvis noen har noen gode forslag så er det bare å komme med noen...var jo et par forslag litt lengre oppe i lenken...når passer best for dere da?
 
Kanskje møtt sentralt, der det er lett for alle å møtes? Akerbrygge er det vertfall mange cafeer, går ann å sitte ute på kaffebrenneriet for eksmempel...Har aldri vært på Grønland, så ikke så kjent der..  Jeg er egentlig ikke så altfor kjent i oslo selv jeg, selvom jeg har bodd her i noen år.. Men sagene bydel er fint, nå er ikke sagene så veldig sentralt, frogner er fint.. Kan møtes nesten hvorsom helst, er bare ikke så fan av trikken her i oslo,hehe
 
går jo ann å møtes nede i sentrum...De fleste vet sikkert hvor ting er der....
 
Torsdag passer fint for meg også:) Men utenom Evita v/tøyengata, er jeg helt grønn på hvor alle vi skulle fått plass til vognene, og oss selv, samlet, så der må andre sette en plan:) Men man kunne kanskje sagt rundt 12:00?
 
Hvor ligger tøyengata?   Samme hvilket klokkeslett her, småen har fått tenner så veeldig urolig for tiden, så derfor ingen rutine på sovingen. Kan hende det blir en sinnatagg jeg har med å gjøre når vi treffes, hehe. Meen hvor mange kommer?
 


Kallenavn ikke valgt skrev:
Hvor ligger tøyengata?   Samme hvilket klokkeslett her, småen har fått tenner så veeldig urolig for tiden, så derfor ingen rutine på sovingen. Kan hende det blir en sinnatagg jeg har med å gjøre når vi treffes, hehe. Meen hvor mange kommer?

ahh det var grønland jaa..
 
Evita går helt greit for meg og passer godt å møtes klokken 12.00...bare møtes på cafèen da eller?
 
blir spennende å møte dere alle sammen..
 


Kallenavn ikke valgt skrev:
ja den ved Tøyengata :)

Eller når jeg søker, så ligger evita i brugata. Kan det stemme?
 
er 3 stk som ligger i tøyen/grønlandsområdet så dette får de som har peiling uttale seg om :-)
 

Jeg er ennå med:)

Forklaring ja. skal vi seee..om noen kjenner til buss 37 som går mot Helsfyr, så er det rett inn gata bak bussholdeplassen som heter Tøyengata. Straka vegen, og så ser man det.

Fant ikke den Evitaen på kartet, kun den i Brugata. Men, fant Oslo Mekaniske, og Evitaen er rett på baksida. Får krysse fingra for alright vær så vi får plass ute, ellers kan vi jo benkre oss inne på Oslo Mekaniske istedet;)

http//kart.gulesider.no/query?what=map&mop=yp&advert_code=P10000067134

Sees imorgen! ( Anbefaler forøvrig at vi slår oss litt nært "plassen" som er der..Man skjønner det når man ser det;) )

 
linken virker desverre ikke....har du en adr vi kan søke etter?
 
Back
Topp