Unge mødre i Oslo?

Johanna2

Første møte med forumet

Jeg är 23 år og venter mitt andre barn.

Finns det noen andre i min ålder som bor i Oslo?

 
eg er 23 år og flytter til oslo i juni/juli og har en sønn på 1,5 år. Har veldig lyst til å bli kjent med andre unge mødre ettersom eg ikke kjenner noen i oslo.
 
Jeg er 20 og venter en gutt i august :)
Gleder meg å bli kjent med noen ! emoticon
 
Håper det går fint med alle dere her :)

Hvor bor dere forresten? Jeg skulle ønske at noen av dere bor i Oslo området, vi kunne kanskje bli kjent en dag, og gå trilleturer sammen i fremtiden :P
 

Hei..

Er 22 fra oslo, og venter en liten gutt i disse dager! emoticon

 
vi flytter til romsås om en mnd.
 
Jeg er 25 og har en gutt på snart 4 mnd. Vi bor på Linderberg
 
Jeg er 20, og har en jente på 1,5 år :-)
 

Jeg er 22 år gammel. Jeg bor ikke i oslo men lørenskog :P Det er jo ikke så langt unna oslo :-)

Sønn min er 11 mnd :-) 

Jeg ønsker også bli kjent med noen ungmødrer :-)

 
hei! så at du bor på lindeberg.det gjør jeg også :) men er yngre enn deg :P er 19 år gammel og har en gutt på 1 år og 2 mnd :) håper vi kan bli bedre kjent siden vi begge bor på lindeberg :) ^^ hilsen Aleksandra
 
Vad morsomt med så mange mödre i Oslo, hadde gerne treffet noen.
Kansje kan ta noen sån gruppetreffe og få med mange.
 
Jeg var inne på din blogg og så at du hadde en kempe söt liten gutt :)
Det stod at du bor i Bergen, har du ikke flyttat än?
 

Jeg er 25, og er da ennå ung? :) Bor i bydel østensjø, Oppsal-området.

Har ei lita sjarmør på rett over 8mnd, og vil gjerne ut og trø litt. Trenger å røre på meg!

 
joda, har bare glemt å forandre bosted...vi flyttet 10.juni vi så er gost plassert i oslo nå :-)
 
Hei!
Jeg er 23, bor i Oslo og har en sønn på litt over 2mnd. Ønsker gjerne å bli kjent med noen unge mødre:)
 
Hei! 
Jeg er 20 år å bor på Nordstrand, har en liten gutt på 5 1/2 mnd :) hadde vært veldig hyggelig å blitt kjent med noen andre unge mødre!!
 
Back
Topp