Unge mødre her inne?

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Er det noken unge mødre her?[:)]

Eg blei gravid med lillemann når eg var 17, men rakk å bli 18 før eg fikk han![:)]
No lir eg 22 eit par mnd før babyen i magen blir født![:)]

Hei[:)]

Jeg er ingen ung mor enda, men det er like rundt hjørnet.
Venter på lille tulla mi i august[:D]

Jeg vet ikke hvor grensen for ung mor går [:D] Men jeg føler meg veldig ung.. Hehe, er 24 og blir 25 like etter babyen kommer!

Jeg var og 17 da jeg fikk første, ble 18 et par mnd senere.
Og nå blir jeg 21 et par mnd før lillegutt (sååå rart å kunne skrive gutt nå[:D]) kommer

e 18 no men bli 19 t jenta vårres kjæm t [:)] planlagt da [;)]

jeg er 20 år nå og blir antaglighvis 21 før mini kommer [;)]

Hva defineres som ung mor?[:)]

ORIGINAL: jinah

EG syns at ei ung mor er dei som er 22 og nedover..
men det er veldig delte meiningar om det da..

Aner ikke hva som defineres som ung mor hehe[:)]
selv er jeg 19 og blir 20 3 månder etter lille jenta kommer [:D]

Jeg blir 19 før jenta vår kommer :)

Gratulerer så mye med jente[:D]

Det var jo gøy å se at det var en del unge mødre her inne [:D]

ORIGINAL: OleSebastians mamma

ORIGINAL: jinah

EG syns at ei ung mor er dei som er 22 og nedover..
men det er veldig delte meiningar om det da..

BUHUUUU [:(][:(] Da regnes ikke jeg som ung mor..

Neida, jenter! jeg bare tuller med dere. [:D] er vel bare det at jeg føler meg så innmari ung.. tihi [:)][:)]

fikk første jenta da jeg var 19 hun blir nå 2 i april og så kommer andre mann nå når jeg er 21:) kjekt med så mange unge mødre:)

Det er flott å se at jeg ikke er den eneste kommende som er ung som venter barn, men at det er flere som meg[:)]

Og at det er så mange som allerede har vært heldige med en liten engel i ung alder[:D]

Er lett for å føle seg som den eneste unge hvis ikke det er mange kjente rundt seg som er i en lingende situasjon[;)]

Jeg er også 22 år [;)]

Og er fremdeles 22 år når nummer 3 kommer. De andre barna mine er 3 år og 1,5 år [:)]

æ blei mor første gang når æ va 18år.fikk nr 2 da æ va 20 å e 23 år nu å venter nr 3[:D]så du e ikke aleina her hehe

Hei!

Jeg er 22 når babyen kommer til verden. Jeg regner meg ikke som en ung mor i det hele tatt. Har vært sammen med min forlovede i 6,5 år, eier egen bolig, har høyere utdanning og er eller veldig godt etablert.[;)]

Tenk på før i tiden. Da var det vanlig at kvinnene fødte i alderen 16+. Det sies at kvinner er i sin mest fertile alder når de er 19! I mine øyne er det ikke "normalt" å føde barn ved 40+, men jeg synes selvfølgelig det er flott med barnefødsler uansett.
Jeg for min del synes det er litt dumt at samfunnet i dag legger opp til at man ikke skal kunne etablere familie før etter 30 år. Og det som også er dumt er at man blir regnet som en veldig ung mor hvis man føder før!
[:)][:)][:)]

Dette er i hvert fall min mening [8D]

ORIGINAL: Lene!

Hei!

Jeg er 22 når babyen kommer til verden. Jeg regner meg ikke som en ung mor i det hele tatt. Har vært sammen med min forlovede i 6,5 år, eier egen bolig, har høyere utdanning og er eller veldig godt etablert.[;)]

Tenk på før i tiden. Da var det vanlig at kvinnene fødte i alderen 16+. Det sies at kvinner er i sin mest fertile alder når de er 19! I mine øyne er det ikke "normalt" å føde barn ved 40+, men jeg synes selvfølgelig det er flott med barnefødsler uansett.
Jeg for min del synes det er litt dumt at samfunnet i dag legger opp til at man ikke skal kunne etablere familie før etter 30 år. Og det som også er dumt er at man blir regnet som en veldig ung mor hvis man føder før!
[:)][:)][:)]

Dette er i hvert fall min mening [8D]

helt eni dær..
bæst at ungan får ha foreldran sin så læng som muli.. får du første unge når du e 40+ så e d jo itj lange tia å kæm veit om du rekk å bli bestemor å oldemor. [>:] huff ja like ikke sammfunne som d har blitt på den fronten næj.

Back
Topp