unge mødre fra Oslo-området ? :)

Renfo

Flørter med forumet
Er det noen unge/yngre mødre i Oslo-området som kunne tenke seg å møtes over en kopp kaffe eller trilletur ? =) ikke alle dager går like fort..og har funnet ut at barselgruppen jeg var i opprettet trilleturer som begynte kl 10-11 om morgenen,noe som ikke er så ideelt her i gården hehe :)

Lurer på det samme selv. Treffer barselgruppa mi en dag i ukern, men dagene blir veldig lange her å.. Skulle gjerne hatt noen å trilla me vær dag jeg for min del. Permisjon er koselig, men kjedelig i lengden. Høres du til oktoberforumet? Jeg har en gutt født i november.

Jeg skulle også gjerne hatt noen å trille med. Kan bli litt stusselig på tur de 4 dagene gutten min og jeg ikke triller med barselgruppa. Men er trivelig med en kopp kaffe også :)

Hva menes med ung/yngre da? :b Jeg er gjerne med på trilleturer, er som regel ute hver dag mellom 11-13 men da har jeg også storesøster med i tvillingvognen :)

ææh, yngre så vil jeg kanskje si alt mellom 19-30år :) er selv 22 :) alle kan bli med. Vi får avtale litt dager og tider her inne hvis det var flere som ville være med? :)

Torshov her :) kollektivt knutepunkt, så spiller ingen rolle hvor vi møtes, eller om noen kanskje er intr. i å ha noe hjemme hos seg selv? jeg kan stille med leilighet :) prob. er kanskje (hvis noen er allergiske), har 2 katter. MEN, kan dere leve med 2 innekatter og ikke 100 % shina leilighet, så klart, da stiller vi oss åpne :)

24 år og bor på Grefsen/Kjelsås (ikke helt sikker på hvilken:) Er med på både trilletur og være hjemme hos noen. Har kort vei til Storo, så er er veldig fleksibel ift hvor. Kan forsåvidt også være hos meg, men jeg har en stor (men veldig snill) og hårete hund og ikke den største leiligheten:)

er 25, bor på snarøya, men er gjerne med på turer i oslo allikevel altså!! har fra jeg var 10 - 20 bodd på torshov og mine foreldre bor der ennå...

Og jeg inviterer gjerne til treff hos meg, buss rett ut, og ca 15 min fra oslo... Gode turmuligheter rundt meg og på fornebu, og stor stue med god plass til barn og mammaer!!

Er ikke Sååååå aktiv her inne lenger mtp skriving, men følger med altså :-)

Ninen D skrev:
er 25, bor på snarøya, men er gjerne med på turer i oslo allikevel altså!! har fra jeg var 10 - 20 bodd på torshov og mine foreldre bor der ennå...

Og jeg inviterer gjerne til treff hos meg, buss rett ut, og ca 15 min fra oslo... Gode turmuligheter rundt meg og på fornebu, og stor stue med god plass til barn og mammaer!!

Er ikke Sååååå aktiv her inne lenger mtp skriving, men følger med altså :-)

er forresten også bare å ta med eldre søsken og husdyr. Veranda med god plass til vovva, evt i underetasjen når barna leker (ruller).. Eller hagen.
Eller om alle skulle synes det er ok, må vovva gjerne labbe rundt hele huset (tenker da på at det skal være ok for alle mammer som har babyene sine på gulvet o.l.

For min del spiller det absolut ingen trille! Kan vi ikke f.eks reise først til Noemi, en gang neste uke, og så kommer vi på besøk til Ninen D, uken etter ?:) så får vi alle rørt litt på oss hehe :)
Hvilken dag/ klokkeslett passer for deg Noemi ? :)

Renfo skrev:
For min del spiller det absolut ingen trille! Kan vi ikke f.eks reise først til Noemi, en gang neste uke, og så kommer vi på besøk til Ninen D, uken etter ?:) så får vi alle rørt litt på oss hehe :)

*liker*

Renfo skrev:

*liker*

Akkurat neste uke er jeg litt opptatt, så er kun mandagen som passer for meg. Men om mandag passer for dere er det jo ikke noe problem:) (Ellers er jeg ledig mandager, onsdager og fredager.) Står opp tidlig her i huset så når det gjelder klokkeslett er vi ganske fleksible, må bare rekke babysvømming på kvelden.. Så 12-13-tida, kanskje?

Eller så kan man jo møtes en sentral og barnevogn vennlig plass første gang?

lianne skrev:
Eller så kan man jo møtes en sentral og barnevogn vennlig plass første gang?

i Oslo sentrum før uteserveringen har begynt ?? trooor vi får et "lite" problem med 5-6 barnevogner da ja!

noemi skrev:
Akkurat neste uke er jeg litt opptatt, så er kun mandagen som passer for meg. Men om mandag passer for dere er det jo ikke noe problem:) (Ellers er jeg ledig mandager, onsdager og fredager.) Står opp tidlig her i huset så når det gjelder klokkeslett er vi ganske fleksible, må bare rekke babysvømming på kvelden.. Så 12-13-tida, kanskje?

Så først nå hva som hadde blitt skrevet mens jeg har vært borte i et par dager! hmmm, enklest er kanskje å planlegge litt frem i tid ? :) Usikker på når jeg er oppe og går 100% igjen etter 15 april ( bukplastikk), men hvis vi rekker det før det så skal det gå fint..:)

Finnes egen app for barnevognvennlige restauranter og kafeer i Oslo:-)

Har ikke sånn app, jeg, men kom gjerne med forslag til steder! Vi kommmer så lenge det er greit å komme dit med offentlig transport :)

Back
Topp