Unge mødre, for ung ???

Fødselsdato har lite med alder å gjøre, om du skjønner hva jeg mener. Så lenge dere har økonomi til det, et stabilt forhold og vilje til å ofre alt for en liten en ser jeg ikke noe problem med at du skulle få en liten kul på magen[:)]

Selv ville jeg vært for ung da jeg var 20, og lite føltes fjernere enn å få meg familie og barn. Det er så individuelt det der...

Folk ga meg samme følelsen da jeg ble gravid med første. Jeg var 23 da han ble født... [&:]

OYEAH..
Jeg er 17år og har ei jente på 6mndr.. (blir 18 i februar da..men jeg var 16 da jeg ble gravid)

Og du kan tro familien var sur.. men det gikk over å nå er mamma/pappa stolte besteforeldre..
jeg ble glodd på som om jeg kom med pesten når jeg var i byen eller på senteret, og folk _stirra_ når vi satt å venta på bussen...

MEn jeg hevde meg over det alt sammen.. bærte frem barnet mitt og er STOLT som f

Jeg synes ikke du er for ung. Bare stå på dere, å få et lite barn sammen[:)]

ORIGINAL: toneany

Når du er så gammel syns jeg det er opp til hver enkelt å vurdere. Nå blir det jo ikke noe uhell heller, men noe dere begge ønsker dere.
Så må dere bare bestemme dere sammen om det passer.

Har du jobb, hvor mye har du av utdanning/skal du utdanne deg mer?
Hvordan står det til med bil, hus, sparepenger, hvordan er forholdet, i det hele tatt.

Da jeg var 19 år var jeg så babysjuk at jeg trodde jeg skulle dø, så til slutt maste jeg sambo til å gå med på at vi skulle få baby (vi pratet ordentlig om det altså, jeg gråt nesten). Så da jeg var 20 begynte vi å prøve, og Sofie kom halvannen mnd etter at jeg fylte 21. Ja, jeg er ung. Og jeg har kun fullført vgs, og fikk bare engangsstønad fordi jeg uheldigvis ble arbeidsledig. Vi har ikke egen bil, og har flyttet 3 ganger siden jeg ble gravid. Han er også arbeidsledig nå, så vi har det stramt, og jeg skal begynne på utdanning til høsten.

Men vet du hva? Jeg hadde ikke gjort noe annerledes!
Om jeg ikke hadde vært så sykt babytrengt hadde vi nok ventet et par år, men jeg tror jeg ble bare overveldet av hormoner og instinkter. [8D]

Syns jeg også[:)]

ORIGINAL: vimsemams

Syns ikke at 20 år er i kategorien unge mødre jeg. Jeg syns unge mødre er de under 18.

SIGN!

Back
Topp