Unge mødre DK..

smash

Forumet er livet
VIP
Noen som så det på FEM nå??

HEHE ....ja[8D]
*ler*

Ja[8D]

De som er gift... Ser ikke ut til at det går så bra.. Han var seriøst DUST!!

Og de stakkars jentene som har styra med utdrikningslag, og den kommende bruden sitter bare å furter.. Syyykt dårlig gjort..!!

haha ja,jeg ler meg ihjel av hun der..
Sitter å møser fordi hun må være borte fra dattera i noen timer mens venninnene har arrangert utdrikkingslag..?
Hahahahaha..Sykt..

Og de jesusfolka da..Hahahaha jeg dør..[:D][:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Sitter å møser fordi hun må være borte fra dattera i noen timer mens venninnene har arrangert utdrikkingslag..?
Hahahahaha..Sykt..

De tok jo helt av, jo [8|]

ÅÅÅÅH VIIIIL OGSÅ HA FEM[&o][:'(]

ORIGINAL: pewsie

Hahahahaha..Sykt..

De tok jo helt av, jo [8|]

TAKK JESUS,HALLELUJA[:D][:D][:D][:D]

De jesus-folkene, tilhører de noe slags "hjemmekirke"? Fordi jeg er på ett dansk forum, og der var det en gang ett tidligere medlem, som skrev noe om noen hun kjente vagt, som skulle være med på Unge Mødre, og hun er med i en "hjemmemenighet" eller hjemmekirke, noe helt rart noe... hehe.

ORIGINAL: tosøtesmå

Hører vel med til historien at de blir skilt etter veldig veldig kort ekteskap også.

Stemmer det[8D]

Stakkars folk[8D]

en annen ting jeg reagerer på med danske unge mødre, er hu unge som sitter inne å røyker sammen med ungen..
har de ikke lært i dannmark hvor skadelig det er??
Jeg røyker da, men IKKE inne med ungen.... hallo liksom..

ORIGINAL: *XmasZera*

en annen ting jeg reagerer på med danske unge mødre, er hu unge som sitter inne å røyker sammen med ungen..

I en episode for leenge siden sa jordmoren til ei som var gravid at det var kjempefint at hun hadde kuttet ned fra 20 røyk til 10 om dagen... [8|] Ingenting om at hun burde slutte helt.. Nå er jo programmene klippet og limt kraftig, så det kan jo hende det ble sagt men ikke vist..

ORIGINAL: pewsie

ORIGINAL: *XmasZera*

I en episode for leenge siden sa jordmoren til ei som var gravid at det var kjempefint at hun hadde kuttet ned fra 20 røyk til 10 om dagen... [8|] Ingenting om at hun burde slutte helt.. Nå er jo programmene klippet og limt kraftig, så det kan jo hende det ble sagt men ikke vist..

ja,det husker jeg også..
Er mye rart jeg har reagert på i den danske versjonen.... [8|]
Men det med røykingen, burde vel alle i 2009 forstå IKKE er bra for et barn å være i et rom der folk røyker????

ORIGINAL: nalille

Går det ann å se det på nettet noe sted?

Søk unge mødre på youtube, mange episoder fra den danske serien der...

Back
Topp