unge mødre dk

Aloria

Flørter med forumet
sitter å ser på unge mødre danmark på fem...
og jeg blir helt måløs av mange av dem...

som for eksempel ... ei som akkurat sa at var ungen hennes handikappet så ville hun ikke ha det..
og jeg tenker for meg selv at hvordan kan man tenke sånn... jeg hadde ikke greid å ta det bort uansett...

noen andre som ser på det ? hva tenker dere om alle dem unge mødrene ?

Hmm noen av dem syns jeg er kjempe flinke ! :) jeg også reagerte litt på det hun sa ! Men det var jo mest fordi exen hennes var med i en ulykke der han ble veldig funksjonshemmet ! Å hun ville ikke at barnet hennes skal ha det så vondt som hun har sett han har det ;/ reagerer også på at mødrene har røyken i den ene hånda å ungen i den andre eller at ungen sitter på fanget når de røyker (det går an å gå ut å røyke ) når det er sakt så vil jeg tro at det er like mange eldre mødre som unge mødre som hat gjort det samme ! Det samme gjelder ang det med funksjons hemmning ! Så tror ikke det henger på alderen den kunne jo ha laget er program som het voksende mødre å vi hadde nok sett ligge mange ting P reagert på da ! :)

Det er sant... Det jeg reagerer mest på er at dem faktisk sier og gjør dette på tv...

Back
Topp