Mokkenikke
Elsker forumet
Om 20 min[:)][:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: nadja1986
Ja men mitt hemmelige tennårings liv er oxo veldig spennende hehe
ORIGINAL: nadja1986
syntes så syndt på henne assa :S fælt at hun ikke kan ha et åpent forhold med sine foreldre... Jeg kunne si alt til mamma og spørre henne om alt(vokst opp uten pappa)
ORIGINAL: Knottet2
åååååååårrh jeg viste det var noe jeg hadde glemt å se.... [:@]
Har sovet jeg, dumme meg [&o]
ORIGINAL: turteldue
ååh det var deilig å se. unge mødre altså. hun jeg er så hissig på var ikke med..
ORIGINAL: mokkenikke88
ååh det var deilig å se. unge mødre altså. hun jeg er så hissig på var ikke med..
hvem er du hissig på???[8D]
hun som statt å røykte hele f*** tiden. (hun June) hun startet jo omtrent på neste røyk før hun var ferdig med den første. [:@]
også ville hun ikke slutte fordi at om det kom til å skje noen skade på fosteret pga røyken så var den nok allerede skjedd...
dritt sur...
hun som statt å røykte hele f*** tiden. (hun June) hun startet jo omtrent på neste røyk før hun var ferdig med den første. [:@]
også ville hun ikke slutte fordi at om det kom til å skje noen skade på fosteret pga røyken så var den nok allerede skjedd...
dritt sur...
Bonde jenten??