Unge mødre dk

Ja men mitt hemmelige tennårings liv er oxo veldig spennende hehe

ORIGINAL: nadja1986

Ja men mitt hemmelige tennårings liv er oxo veldig spennende hehe

Det ser jeg på nå[8D]
unge mødre begynner etterpå

syntes så syndt på henne assa :S fælt at hun ikke kan ha et åpent forhold med sine foreldre... Jeg kunne si alt til mamma og spørre henne om alt(vokst opp uten pappa)

ORIGINAL: nadja1986

syntes så syndt på henne assa :S fælt at hun ikke kan ha et åpent forhold med sine foreldre... Jeg kunne si alt til mamma og spørre henne om alt(vokst opp uten pappa)

Jeg så reprisa på dette i helga og syns det var såååå spennende;)  jeg VISSTE det var et eller anna som jeg skulle se på idag men kom ikke på hva[8D][8D]

hehe sånt kan skje[:@]

åååååååårrh jeg viste det var noe jeg hadde glemt å se.... [:@]
Har sovet jeg, dumme meg [&o]

ORIGINAL: Knottet2

åååååååårrh jeg viste det var noe jeg hadde glemt å se.... [:@]
Har sovet jeg, dumme meg [&o]

skjedder ikke noe spennende...
Trodde vi skulle få se det med de bildene i dag jeg [8D] (det som var på reklamen)

hmm.. okei..
hva skjede i mitt hemmelige tenåringsliv da? har hun sagt det til foreldrene nå?

ååh det var deilig å se. unge mødre altså. hun jeg er så hissig på var ikke med..

glemte det jeg[:@]

ORIGINAL: turteldue

ååh det var deilig å se. unge mødre altså. hun jeg er så hissig på var ikke med..

hvem er du hissig på???[8D]

ORIGINAL: mokkenikke88

hun som statt å røykte hele f*** tiden. (hun June) hun startet jo omtrent på neste røyk før hun var ferdig med den første. [:@]

også ville hun ikke slutte fordi at om det kom til å skje noen skade på fosteret pga røyken så var den nok allerede skjedd...
dritt sur...

hun som statt å røykte hele f*** tiden. (hun June) hun startet jo omtrent på neste røyk før hun var ferdig med den første. [:@]

også ville hun ikke slutte fordi at om det kom til å skje noen skade på fosteret pga røyken så var den nok allerede skjedd...
dritt sur...

Bonde jenten??

dritt sur...

Bonde jenten??

mhm

Back
Topp