Unge mødre dk

Hemmelig2014

Elsker forumet
Eg blir helt dårlig av å se på at hun der June røyker som en svamp hele tiden[:'(] Skjønner ikke at det går ann å være så egoistisk!![&:] [:@]

enig[:'(]

og hvorfor røyker ALLE sammen INNE???[:@] stakkars unger.. ååå har så lyst å riste litt vett inn i hodene deres[8D]

ORIGINAL: Charaina

enig[:'(]

ORIGINAL: Camilla!

Eg blir helt dårlig av å se på at hun der June røyker som en svamp hele tiden[:'(] Skjønner ikke at det går ann å være så egoistisk!![&:] [:@]

greier ikke å se på unge mødre DK, pga den dama der... blir så sint på henne hele tiden...

Ja eg kjenner irritasjonen kommer eg også[:@] hun gidder jo ikke ta det jordmoren hennes sa alvorlig.
hun sa i dag at det ikke var vits å slutte å røyke nå, for hvis det har skjedd en skade så hadde det nok allerede skjedd[&:] ER DET MULIG?![:@]

ORIGINAL: Camilla!

og hvorfor røyker ALLE sammen INNE???[:@] stakkars unger.. ååå har så lyst å riste litt vett inn i hodene deres[8D]

Signerer alt her! Det er gruusomt egoistisk å bry seg så lite om ditt ufødte/fødte barn. Min eks svigerinne røykte igjennom alle sine 3 svangerskap, resultatet er 3 gutter med astma og feberkramper!!! Helt alvorlig, folk må tenke seg om.

ja eg blir så sur når gravide ikke tenker på barnet sitt som har det vondt inni magen når de røyker[:@]
det er jo en grunn til at det står over alt at det er farlig for babyen, hvorfor tar de ikke dette alvorlig???[&:] eg har aldri røykt selv så vet ikke hvor vanskelig det er å slutte, men for gudsskyld det må jo være en god motivasjon til å slutte når en har et liv inni magen?!

Back
Topp