Unge mødre DK - IGJEN

Mrs. Careface

Betatt av forumet
Hun Stine som har den lille babyen som heter Isabella, er ikke den babyen litt vel liten til å ligge i trille selvom det er full liggestilling? Ho holder jo ikke hodet selv en gang

Hun kan vel ligge i ei trille selv om hun er liten? 

Og etter det jeg så lå ikke ungen sååå mye i trilla....

For alt vi vet er den trilla kun til småbruk, som da de skulle på sykehuset, når de skal en snartur på kjøpesenter osv.. 

Jeg bare spør jeg. Har aldri sett noen med så små babyer ha dem i helt åpne triller

Jeg så ikke episoden jeg da, så vet ikke hvor liten babyen var eller hvor de var. Men det er ikke mange månedene siden jeg følte det var greit å ha min gutt (nå 9 mndr) i åpen trille;) Ville helst ha han godt nedi vogna for å beskytte han mot bakterier og kulde og you name it;)

Om jeg ikke husker helt feil så putta jeg minsten min i trilla( som var ganske så lik den) ved et par anledninger da han var liten..

Gikk bare bra det.

Skulle sett i England, der bruker vel ikke folk barnevogner bare triller. Og mange har ingen liggestilling, allerede fra fødsel.

Men så lenge ungen ligger i liggestilling, hva er problemet? Er jo mye enklere å dra med seg ei flat trille enn den svære, tunge vogna. 

Jeg hadde ikke gjort det nei, føler ikke at den er godt nok beskyttet i tilfelle noen skulle dulte borti eller noe..

Men i england og usa er det vel nesten bare triller?

Da vi var i london med tvillingene ble vi flere ganger stoppet på gaten av folk som ville kikke på dypvognen. Mange hadde aldri sett en bagvogn, og snudde seg etter oss på gata. Sært

Ja, usj, tenk å legge babyen i ... gisp! - i UKORREKT VOGN. Disse danske mødrene!

Back
Topp