Unge mødre Danmark

Baby1988

Glad i forumet
Blir mer eller mindre stresset av å se på det, men klarer ikke å slå av tven heller.
De fleste røyker INNE?! :o Syns virkelig synd i de ungan.. Har røkt selv og har ALDRI klart å røyke inne og ihvertfall ikke hvis det er barn tilstedet..

heisann følger litt med på det programmet jeg og. jeg har røykt i mange år fast men med en gang jeg fant ut jeg var gravid sluttet jeg på dagen og har ikke tenkt på røyk etter det det jør jeg for mitt og barnets beste=)
virker som det er ganske mange som røyker med barnet både inne og viss ungen sitter på fanget/bærer ungen.
ikke så kjekt å se på kjenner jeg blir litt irritert men :P

Jeg syns "Unge mødre Danmark" er helt på tryne, syns de er ekle nesten hele gjengen., møkkete og ekle!!

så dere det paret som var i dag? har ikke sett det så mange ganger, men fyy så møkkete og rotete! Ved å se deres hjem, føler jeg faktisk at mitt eget hjem er helt strøkent i forhold.. (selv om det ikke akkurat er det alltid) :p
De hadde satt opp avtaler om hva de måtte gjøre før barnet kommer, og denne gangen «måtte» de rydde og vaske barnerommet. Og det trengtes virkelig...

Ja, jeg så programmet idag å, dem skulle jo rydde og vaske allerede i forrige episode. Skjønner ikke kosn folk kan leve sånn, greit at et hjem kan være rotat og ihvertfall hvis man har barn, men der flyter det og er skikkelig skittent! :s To voksne uten barn burde da klare å rydde og vaske litt.
Og det med å røyke inne med barna er visst helt vanlig i Danmark! :/

Klarer ikke å se på den danske versjonen, blir bare irritert!! stakkars barn..

Synes hele unge mødre programmene er tåpelig! Og jeg er ung mor selv og merker det! Skifter kanal med en gang jeg ser det er på tv

Syns det har vært mange tråder om unge mødre dk nå , dere må værtfall ikke tro at alle unge mødre gjør det likt jeg var 17-18 når jeg fikk første å jeg ville aldri ha røykt med han på fanget eller inne i det hele tatt ( røyker ikke ) røykte før men røykte aldrig i nærheten av barn ! Håper dem for Ården på leiligheten med ryddinga :-) må jo huske at dem bare er mennesker di å :-) å vi kjenner dem jo ikke uten om hvordan man her sett di på (tv) .:)

Syns det har vært mange tråder om unge mødre dk nå , dere må værtfall ikke tro at alle unge mødre gjør det likt jeg var 17-18 når jeg fikk første å jeg ville aldri ha røykt med han på fanget eller inne i det hele tatt ( røyker ikke ) røykte før men røykte aldrig i nærheten av barn ! Håper dem for Ården på leiligheten med ryddinga :-) må jo huske at dem bare er mennesker di å :-) å vi kjenner dem jo ikke uten om hvordan man her sett di på (tv) .:)
Enig i det. Men det finnes måte på oppførsel...

Back
Topp