UNGE MØDRE!!

Floken

Forumet er livet
noen unge mødre eller unge gravide her? erfaringer?
er selv 18 år å gravid med førstemann.. syntes dette er kjæmpe spennende og vi gleder oss til å å treffe den lille![:)]

Jeg var 18 år da jeg fikk eldste :) begynner å bli noen år siden.
men siden den gang er det blitt 2 arvinger til.

Ønsker deg lykke til.

Njaa, er 19, men blir 20 nå i mars da[;)]

ooy[:)][:)] tvillinger som 19 åring.. det må være tøft, men samtidig utrolig koselig å nydelig[:D] har en søss som har to jenter på snart 7 (helt vill, gal og utspekulerte) men utrolig søte!!! hihi!! lykke til til deg[;)]

jeg var 21år gammel når min ble født.

ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: helenus

ooy[:)][:)] tvillinger som 19 åring.. det må være tøft, men samtidig utrolig koselig å nydelig[:D] har en søss som har to jenter på snart 7 (helt vill, gal og utspekulerte) men utrolig søte!!! hihi!! lykke til til deg[;)]

Jepp![:D]
Det er jo stress til tider jaa, men er såå verdt det!!![:)]
Utspekulerte ja. hehe! Det kommer nok guttene til å bli oxo, ser tendensene! hoho!![8D]  De er snart 9 mnd da,[8D]

Jeg kjenner ei på 16 som fikk tvillinger[:)] går bare fint det

ååh, den herligste alderen også[:D][:D] ntåå!! de er jo sååå vittige i den alderen! er det eneggede eller?

er gammel jeg (på BV-skalaen hvertfall). 22 med første, 24 med andre

Er 21 men var 20 når Lillemann kom til. Men vil fremdeles kalle meg for ung mor[:)]

Er 19 å venter min første i mai ![:)]

Jeg var 17år da jeg ble gravid, men rakk å bli 18år før tvillingene mine ble født [:)]

18 da e ble gravid, 19 når eg vart mamma[:D]

ORIGINAL: Bjørnar sin Mamma

Var 18 da jeg ble gravid, og 19 når han ble født=)

er 19 og gravid... er 20 når jeg blir mamma[:)]

ORIGINAL: annk89 m/tvillinger

Jeg var 17år da jeg ble gravid, men rakk å bli 18år før tvillingene mine ble født [:)]

oy, jeg trodde jeg var ung, jeg er 22 å venter ei jente i august:)

18år og tvillinger det må være tøft:)

er 17 mulig jeg rekker og bli 18 før snuppa kommer[:D][:)]

jeg er akkurat fylt 18 og har en sønn på litt over 4 måneder[:)] er du langt på vei, helenus? har sendt deg pm, jeg[:)]

Back
Topp