Ungdommer

*sdh*

Betatt av forumet
Min bror på 18 og hans kjæreste låg her i helgen hos oss... Sku ta av sengetøyet der de låg, og der låg det 2 store håndklær full i blod [:'(] Vet hun hadde mensen, da hun spurde om jeg kunne kjøpe tamponger... Greit det....Men gidd å ligg å ha seg og i tillegg bruke 2 håndklær på å tørke seg [:'(][X(]

Gaad asså.... Hadde no vertfall tatt de ned å lakt de i skittentøyet.... Men nei, de låg midt på gulvet

[:'(][:'(]

Så grisete, jeg hadde fått dem til å komme å ta klesvasken selv...[:'(][:@]

ORIGINAL: *Musti*

[:'(][:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: Fjollebolle

[:'(][:o] Æsj synes slik er så ekkelt... jeg hadde ei venninne som plutselig kunne finne på å suge kjæresten sin hvis vi satt å hadde filmkveld eller annet... og hun blødde i tillegg ned felleshytta vår i en aktiv sexlek... blææærkk. Uten å vaske ned igjen.

Æsj!!

Ja, det er ekkelt [:'(] Men trøster meg med at hun "bare" er 16år.....

Da hadde jeg ringt broren min og bedt han kommet å vasket opp mensenblodet etter dama si.

ORIGINAL: Helene Burugle

Da hadde jeg ringt broren min og bedt han kommet å vasket opp mensenblodet etter dama si.

oh yeah, samme her du!!![:'(]

Æsj, blir ikke folk flau av slikt? [:'(] Hadde aldri i verden hatt meg hos noen andre hvis jeg hadde tante rød hos meg, egentlig ikke uten heller. Går ann å rydde[>:]

Usj[:'(]
Hadde sendt en melding til bror og gitt beskjed om hva jeg mente om saken.
"Bare 16" hun skjønner nok at det er ubehagelig for deg å måtte vaske de håndukene... Personlig hadde jeg kastet håndukene.

Herregud for en oppførsel. Hvor ble det av normal folkeskikk liksom?
At hun ikke ble flau...

ENIG![:'(]

Back
Topp