Ungdom fra vgs vs pendlende voksne mennesker

Looney

Forumet er livet
VIP
1 - 0 til ungdommene[:@]

Nå har jeg tatt toget til og fra Oslo med N to ganger på 3 uker.

Den første gangen kom vi på et fullt tog med ungdom på vei hjem fra vgs, og det var flere som reiste seg for gravida[:)] Det hadde jeg ikke regnet med.

Men i dag på stappfullt tog fra Oslo til Lillestrøm med pendlende voksne på vei hjem fra jobb var det ikke en som i det hele tatt vurderte å reise seg, eller spørre om jeg trengte sitteplass.

Altså jeg klarer fint å stå jeg, men det kunne faktisk ikke de vite. Dårlig!!

Ja det der er så utrolig dårlig av voksne mennesker. [>:]

Da jeg var gravid var det aldri noen som reiste seg nei. Og jeg hadde temmelig bad bekkenløsning og hadde faktisk store problemer med å stå på toget. Og det pinligeste syns jeg var de som faktisk ser den svære magen og så forter seg å snu seg bort for så å late som de ikke har sett deg..... dem var det ganske mange av. [:@]

Det er grusomt så lite nestekjærlighet voksne mennesker har! Der har de faktisk masse å lære fra ungdommer, for det finnes overraskende mange dyktige ungdommer på det området. Var stort sett ungdommer som reisa seg for meg på bussen da jeg var tjukkebolle også.

Selv er jeg, om jeg får si det selv hehe, flink til å i allefall spørre gravide om de trenger å sitte! Skulle da bare mangle.

Egentlig godt å høre at det er håp i hengende snøret!!![;)] Så får de voksne åpne øynene og se seg litt om...

Back
Topp