Skulle gjerne vært i kontakt med noen som har blitt godkjent som ung ufør pga ryggproblemer og prolaps?
Noen som har noe erfaringer med dette?
Noen som har noe erfaringer med dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om man blir det, tar det veldig lang tid. Eg var dårlig i 07-08, og først nå er eg kommet i gang med avklaring og finne restarbeidsevne.
Kva spesielle krav er det?
Eg var rundt 23 år, så det veit eg. Eg har ung ufør alt men er på veg tilbake i arbeidslivet og eg håper at eg klarer det
Hos nav er det noen som blir godkjent som ung ufør, istedet for bare ufør. Ville bare høre med noen som har blitt godkjent som ung ufør da det er spesielle krav for dette.
Jeg er ung ufør, men ikke pga. prolapsen. Eneste kravet er vel at sykdommen/skaden oppstod før fyllte 26 år..?
Håper du klarer det Har du en eller flere prolapser?
Kan tyde på at det er strengere enn som så - vi er usikre på om prolaps i det hele tatt går under ung ufør kategorien? Hvertfall ut ifra det jeg har lest
Mine prolaps med operasjon, er godkjent visst, for eg har ung ufør.
Jeg tror ikke de legger så mye vekt på hvofor man er/ blir ufør, men heller graden av plagene. Min sykdom står garantert ikke under "vanlige grunner til ung ufør", men plagene er store. Jeg hadde Bl.a spesialisterklæring, der han skrev at han mente jeg fyllte kravene, noe som veier tungt.Kan tyde på at det er strengere enn som så - vi er usikre på om prolaps i det hele tatt går under ung ufør kategorien? Hvertfall ut ifra det jeg har lest