ung og hjelpesløs med barnevernet...

swisst

Blir kjent med forumet
hei=)jeg er ei ung jente på snart 17 som er gravid, skal beholde barnet og gleder meg sinnsykt masse!! har alltid vært gla i unger! jeg er sammen med faren til det som n skal bli ett barn å elsker hen kjempe masse! vi har ært sammen i ett år nå![:D]
men jeg bor i foster familie og er veldig redd for hva de kan finne på å gjøre mot meg å hele den lille kommemde familien min. vet at jeg er ung å kanskje dum men føler at dette virkelig kan redde livet mitt=)

er veldig vanskelig¨å gå md dette alene..[&o]

noen som har råd eller noesåvær så snill å si ifra=)

Selv om det noen ganger sikkert kan være vanskelig å forstå, så er jo barnevernet til for å hjelpe dèg... Og de er jo tross alt mennesker de også, selv om også dèt noen ganger er vanskelig å forstå! Ikke ta sorgene på forskudd.

vet jo d... men har tatt meg fri fra alt som heter barnevern i to uker frammover nå for å få tenke på ungen, meg sjøl og typen=)

tusen takk for ett kjempe fint svar=) får nye ting i hode av hver positive sak som bli sagt[:)] menne hehe hvordan får man opp sånn der ting som viser hvor langt du er på vei å sånn?:P hehe

ble så utrolig gla når jeg fant ut at jeg var gravid=) men d var liksom blandet med retselog masse sånne ting... men d eneste som er viktig her er at barnet får d bra!

Hei Swisst.

Gratulerer med baby. Jeg tror ikke du har noe å frykte fra barnevernet, og om fosterforeldrene dine er som foreldre flest så kommer de nok til å oppdage at det blir hyggelig med barnebarn når sjokket har lagt seg.

Barnevernet har jo som motto "til barnets beste", og jeg er sikker på at om du snakker med kuratoren (eller kontaktpersonen din) så vil de hjelpe deg å snekre sammen et opplegg som gjør at du kommer til å klare deg knallfint når babyen kommer. At de skal ta fra deg babyen din har du i alle fall ingen grunn til å bekymre deg for, så fatt mot, og gled deg over velsignelsen det er å ha et lite knøtt i magen!!

Back
Topp