Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg er 17 og vet at jeg er ung mor men ser meg ikke selv som altfor ung da men det er jo sikkert noen 17 åringer som ikke er klar for å være mødre og det er noen som er det, så det er vel det, det går utpå, tenker jeg
ORIGINAL: Tine_mor
Personlig så synes eg at det kommer ann på den mentale alderen,noen er klar for å få unge når de er 18,noen når de er 26! Slik er det bare[:D] Synes hvertfall eg da!
ORIGINAL: Marris
Det er veldig forskjellig fra person til person tror jeg. Men generelt kan jeg vel si at en ung mor er under 23, og for ung under 18. Jeg blir da selv en ung mor (hvis det klaffer i løpet av 2 år). Bare for noen år siden var jeg ikke sikker på om jeg ville ha barn, men har forandret meg veldig de siste årene, og nå er det å få barn mitt største ønske [:)]
ORIGINAL: lille_jenta87
ORIGINAL: Marris
Det er veldig forskjellig fra person til person tror jeg. Men generelt kan jeg vel si at en ung mor er under 23, og for ung under 18. Jeg blir da selv en ung mor (hvis det klaffer i løpet av 2 år). Bare for noen år siden var jeg ikke sikker på om jeg ville ha barn, men har forandret meg veldig de siste årene, og nå er det å få barn mitt største ønske [:)]
jeg er under 18 år og jeg syns at jeg ikke er for ung, jeg er ganske moden for å være 17 år, men syns det var litt teit av deg å si at de som er under 18 er for unge å ha barn, for det fins mange forskjellige 17 åringer, noen er 20 år i hode og noen andre er forsatt 14 i hodet, så det kommer jo veldig ann på åssen personen er. dette er min mening ihvertfall