Ung førstegangsprøver ..

miss85

Flørter med forumet
Hei!
Har vært her inne å sett meg litt rundt noen dager .. og det er kjempe masse spennende og relevant informasjon [:D]
Jeg er 20 år, og jeg og samboeren min har veldig lyst på barn. Jeg går ennå på p-piller, men skal slutte. Går på skole nå, så må evt ta et friår så tenke at jeg skulle vente noen måneder før jeg sluttet på pilla (ikke at det kan planlegges så nøye men) ..
Jeg hadde vært glad hvis noen hadde kommet med litt tips for hvordan man blir "rask" gravid (hvis dere skjønner hva jeg mener) ??
Det hadde også vært interesant å få kontakt med andre førsteprøvere? Gjerne unge, men det spiller ingen rolle? Noen flere som vurderer å ta et friår fra skolen for å få barn her?

Setter pris på alle svar og tips [;)]

Hei[:)]

Vil bare ønske deg hjertelig velkommen hit[:)]
Det åbli rask gravid er nok veldig individuelt, men
vi får håpe det skjer raskt[;)]

Lykke til[:D]

Klem

Velkommen til oss her på babyverden![:D]
Håper du vil trives[:)]

hei og velkommen[;)] håper du vil trives her[:)]

hei miss 85!
jeg er også 20 år,har planlagt å slutte på pilla når vi kjøper oss hus. jeg går på ett årig studie nå så rekker uansett å bli ferdig med skolen,men er nervøs så det holder for det.
økonomi økonomi
økonomi
hehe blir litt smågal jeg men,men
hva slags utdannelse tar du?
moro å ha en på samme alder som vil akkurat det samme

hei hei og velkommen.. Tips for å bli fort gravid ja... jeg trodde det skulle gå lett når man sluttet på pilla. Men jeg fikk ikke tilbake mensen på 82 dager når jeg slutta. Så det er absolutt ikke en selvfølge at syklusen kommer i gang med en gang...

Tips:

solvipect hostesaft fra 4 dager før eggløsning til eggløsningen er over. 2-3 slurker om dagen.

Ha sex annenhver dag fra mens slutt til etter EL.

Doggystyle

Ligge 15 min etter sex før man gå på do

Grapefruktjuice

EL tester for å finne eggløsning (skaper mye frustrasjon da de testene viser så forskjellig)

hei hei miss85. er selv 21 år, fikk gutten min da jeg var 18, da gikk jeg 2.året på videregående. aleksander kom til midt i en tentamen i mars. ble sykemeldt resten av skoleåret,men tok alle tentamener og eksamener, slik at året ble godtkjent.
begynte så på 3.året i august samme år, men kun med allmenfagene, slik fikk jeg være hjemme med han to og en halv dag i uka. så han begynte i banehage da han var 5 mnd gammel. men nå jobbet også farmora hans i den barnehagen. Er veldig glad for at jeg gjorde d, ellers så hadde jeg sikkert ikke giddet å begynt på igjen etter et helt år. Nå er jeg siste års lærling og skal ta fagprøven i mars og beibien er ventet i mai. veldig greit å få unnagjort. Lykke til.
[:D]

[/colorSå koselig med så mange tilbakemeldinger! Setter skikkelig pris på alle svar og gode råd [:D]

Jeg er nok skikkelig nybegynner når det gjelder dette med gravidiet!
Hva slags EL- tester bruker dere her? Noen å anbefale? Hvor kjøpes disse forresten?

Hei!!
Er ung førstegangsprøver selv...blir snart 21 år, men føler at nå står livet litt på vent til jeg blir mamma! Tenk hvor uendelig mye et barn beriker livet!! Er ikke helt dreven på denne prøvinga, testene og alt dette...vi får vel hjelpe hverandre så godt vi kan[:)]
Lykke til!!![:D]

Back
Topp