Ung førstegangsfødende

anineestelle

Andre møte med forumet
Er det noen unge mødre her? Jeg er selv 17 og førstegangsfødende. Er det noen i samme båt? Når jeg er så ung så er det jo selvfølgelig vanskelig å finne jevnaldrende, men finnes det noen snille damer under 25 som kunne tenkt seg å blitt kjent? Bor i Bærum :)
 
Dytter denne opp for deg. Anbefaler deg å opprette tråd på generelt og i svangerskap
 
Jeg er langt fra ung mor eller førstegangsfødende, men for 20 år siden var jeg i samme situasjon som deg. [emoji28] Du er heldig som har muligheten til å finne noen i samme situasjon- masse lykke til med både det og alt det fine du har foran deg. Da jeg ble mor første gang, var Internett bare i sin spede begynnelse, og da var det ingen forum som dette. [emoji28]
 
Håper du finner noen i din situasjon :) Som du ble tipset om over her, kan generelt eller en av underforumene våre "Svangerskap og fødsel" og være steder å søke etter likesinnede, lykke til :)
 
Er det noen unge mødre her? Jeg er selv 17 og førstegangsfødende. Er det noen i samme båt? Når jeg er så ung så er det jo selvfølgelig vanskelig å finne jevnaldrende, men finnes det noen snille damer under 25 som kunne tenkt seg å blitt kjent? Bor i Bærum :)

Vet ikke om jeg blir regna som ung mor lenger, er 24 og venter nr to men jeg var selv 17 da jeg fikk førstemann, og husker frustrasjonen over å ikke finne jevnaldrende i samme situasjon. Bare å ta kontakt hvis du vil, hadde vært koselig ☺️ Når har du termin?☺️
 
Back
Topp