Mamma*til*4
Flørter med forumet
Jeg er nå 3.gangs gravid og merker stor forskjell på graviditetene. Første gang jeg var gravid var jeg bare 19 år og slafset rundt i koseklær hele dagene og brydde meg lite om hvordan jeg så ut. Jeg var missfornøyd med kiloene som snek seg så altfor fort på og ble litt "sinnagravid" siden jeg ikke likte meg selv som gravid. Andre gang i en alder av 25 var det litt bedre men ble fort utålmodig og lei av å være gravid, klarte å nyte graviditeten mer en første gang men ble alikevell lei.
Denne gangen deimot er jeg 30 år og lykelig som gravid, elsker den voksene magen og nyter til og med kiloene jeg legger på meg. Bruker tid på å stelle meg, kle meg og tid til meg selv. Jeg elsker å være gravid nå. Er 25+2 uker på vei og gruer meg allerde til å ikke gå gravid. LYKKELIG:NO
Føler jeg setter mye mer pris på å å gravidnå enn da jeg var yngre.
NOEN ANDRE SOM HAR FØLTPÅ DETTE ELLER HAR TANKER OM DETTE???
Denne gangen deimot er jeg 30 år og lykelig som gravid, elsker den voksene magen og nyter til og med kiloene jeg legger på meg. Bruker tid på å stelle meg, kle meg og tid til meg selv. Jeg elsker å være gravid nå. Er 25+2 uker på vei og gruer meg allerde til å ikke gå gravid. LYKKELIG:NO
Føler jeg setter mye mer pris på å å gravidnå enn da jeg var yngre.
NOEN ANDRE SOM HAR FØLTPÅ DETTE ELLER HAR TANKER OM DETTE???