ung å redd.

_Mette_

Flørter med forumet
Hei hei..
jeg er en jente på 16 år og skal bli alenemor..
gleder meg ganske mye, men er samtidig redd for fødselen og hvordan det blir å være alene med enn baby..
så om dere har noen gode råd eller ord så er jeg takknemlig...
 
viss du selv er forberedt på dette så går det nok fint skal du se...litt hjelp fra mor og far og evt. venner så blir det bra....!!!sier ikke at det trenger å bli lett....men gjør det beste ut av situasjonen.og forbered deg på at du får et lite under å ta hensyn til, så blir du nok en god mor....[:)]
 
Vil ønske deg masse lykke til!!!!!

Når barnet er født går alt bra skjønner du!!!
 
hei _mette_

du har ingenting å beskymre deg over..jeg var selv 16 da jeg var gravid ..var 17 når jeg fikk henne...dette kommer til å gå strålende...jeg var oxo alenemor...
har du god kontakt med din familie etter dette? om du har det kan de oxo kanskje hjelpe deg...
fødselen gruet jeg meg veldig til oxo,men jeg ble overasket når det var over...det var vondt men smerten forsvinner veldig fort...snakk med din jordmor/lege oxo det kan hjelpe ofte,eller noen gode venninner/venner...
er det noe så er det bare å spørre..her får du svar av de fleste vet du...og du er ikke alene i denne situasjonen....
lykke til..[:)]

klem
 
ORIGINAL: _Mette_

Hei hei..
jeg er en jente på 16 år og skal bli alenemor..
gleder meg ganske mye, men er samtidig redd for fødselen og hvordan det blir å være alene med enn baby..
så om dere har noen gode råd eller ord så er jeg takknemlig...

ja barne faren er desværre ute av bilde.
Familien min har heldigvis støttet og hjulpet meg med alt..
Glad jeg har enn veldig omsorgs full familie. har både mor, stefar og søsken som gleder seg som bare det..
min mor hjelper meg å handle det nødvendige, og skal lage leilighet til meg i kjelleren vårs..

Takk for alle svar..
 
ORIGINAL: _Mette_

ORIGINAL: _Mette_

Hei hei..
jeg er en jente på 16 år og skal bli alenemor..
gleder meg ganske mye, men er samtidig redd for fødselen og hvordan det blir å være alene med enn baby..
så om dere har noen gode råd eller ord så er jeg takknemlig...

ja barne faren er desværre ute av bilde.
Familien min har heldigvis støttet og hjulpet meg med alt..
Glad jeg har enn veldig omsorgs full familie. har både mor, stefar og søsken som gleder seg som bare det..
min mor hjelper meg å handle det nødvendige, og skal lage leilighet til meg i kjelleren vårs..
de tror det blir enn liten pike

Takk for alle svar..
 
de tror det blir en jente
ORIGINAL: EmmaT

??
 
hei _mette_

tror alt vil ordne seg for deg jeg...
du har en omsorsfull familie og det hjelper mye...
tøft blir det nok,men jeg tror ikke det er så mye værre for oss som for andre..
så lenge du har familien din som kan hjelpe er det ikke noe prob.
ikke hver redd for å spørre når du er hos lege/jordmor eller andre i familien..eller som sagt her da...
jeg klarte meg veldig bra..
vil ønske deg lykke til i allefall..

klem[:)]
 
hei hei mette
jeg skjønner åssen du har det. er ikke alltid like greit å være ung og gravid [&o] men tror nok at du kommer til å klare deg bra siden du har en så god og støtten familie. [:)]
jeg er selv 17 år og er gravid men jeg er jo sammen med barnefaren jeg da, men han kommer ikke til å bo sammen med meg og barnet, og jeg blir ganske mye aleine med barnet siden han jobber på dagen. men ønsker deg all lykke [:)] dette kommer nok til å gå bra skal du se [;)]
 
Hei hei mette! Jeg fyller 18 om en uke og blir oxo alene med barnet..skjønner at du bekymrer deg for det var det eneste jeg oxo gjorde i begynnelsen..Men hjelper kjempe mye og ha familien som bryr seg og støtter deg!! Dette går nok kjempe fint!
Masse lykke til!!! [:D]
 
Hei Mette! Er du her ennå?
 
Heisann _Mette_ [:D]

Flott å høre at du har familie rundt deg som støtter deg, og ikke minst at du får bo nært den (i kjelleren). Da er det ikke lange veien for å få litt hjelp!

Klart det er skummelt, å mange tanker som surrer nå. Men dette klarer du, bare se..du fant veien hit for å be om støtte & råd. Da er du en jente som vet å ta for seg, det kommer man langt med her i Verden. Det er svært skjelden at man for noe gratis vettu [;)]

Du tar ansvar, håper barnefaren også vil gjøre det etterhvert. Dere var to om det [:)] Men desverre ikke alltid disse fedrene ser det på samme måte [:'(]

Lykke til, og IKKE nøl med å be om hjelp [:D]

Stå på Klem Fra Kathrine


 
Hei Mette! Jeg er 19 år, er også alene. Jeg kommer til og få penger av trygdekontoret fordi jeg har for "dårlig" jobb. Mamma og pappa hjelper meg meg og få leilighet. Jeg har full støtte fra familien min og venner. Jeg har i tillegg veldig problemer med barnefaren. Han er ikke god i hodet sitt. Så i begynnelsen gledet jeg meg ikke i det hele tatt. Blir bedre og bedre nå. Men er fortsatt ikke helt glad for denne babyen. Vennene mine er mer glad enn det jeg er. Hehe. Jeg tror alt skal gå bra når du først har støtte.[:)]
 
Joda det blir bare bedre og bedre.
det veste blir nok å vente på babyen..
 
Back
Topp