Undre, undre...

Lucmam+Vic

Gift med forumet
Jeg trodde jeg hadde en grei oversikt over syklusen min, men har nok vært noe sløv i sommer i og med vi fokuserte mer på kos enn babymaking[;)]

Men da skjønner jeg ingenting for jeg måtte jo ta en  cd digital med ukesindikator[:D][:D] og den visste 3+, dvs jeg er 5 uker eller mer. Jeg trodde det ville komme opp 2-3 uker, at jeg var rundt 4 uker på vei.

Ikke det at det gjør noe altså[8D]
Om de er til å stole på?

Aner ikke hva de er... aldri fått positiv med de før[;)]
skal ta en om noen dager tenkte jeg... så får se hva den viser da[8D]

Jeg har tatt strimler siden fredag som var positive, og en knallpositiv test på mandag som jeg mente var min IKM dag. Så jeg visste at denne ville bli positiv også[;)]

Jeg synes jo det hadde vært utrolig gøy om den viser rett da[;)]

*sniker litt* min viste 3+ når jeg va 4+5 eller 4+6, husker ikke helt [:)]

ukesindikatortestenkan jo ikke vite hvor langt du er påvei, egentlig.
Den slår jo ut på mengde hcg. Så om man produserer mer eller mindre enn gjennomsnittet vil den jo faktisk vise feil.

ORIGINAL: SunShin

*sniker litt* min viste 3+ når jeg va 4+5 eller 4+6, husker ikke helt [:)]

Hihi, jeg lagde nok denne tråden litt kjapt, for jeg hadde ikke lest hele bruksanvisningen så nøye. Det står med 92% sikkerhet, og som TonjeJenta sier, de vet ikke med full sannsynlighet når tid unnfangelsen skjedde.

Så jeg tror jeg lar det være som det er, jeg er gravid, og skatten vår kommer nok ut tidsnok[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

ukesindikatortestenkan jo ikke vite hvor langt du er påvei, egentlig.
Den slår jo ut på mengde hcg. Så om man produserer mer eller mindre enn gjennomsnittet vil den jo faktisk vise feil.

Ja

Back
Topp