Undetlivsprolaps /fremfall av skjedevegg

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Noen her som har vert igjennom det?
Hvordan var prosessen? Hva skjedde? Hvordan ble resultatet?

Har ingen erfaring eg heller :(
Men nokon her inne må då ha det? :)

Har, men ikke gjort noe med det - enda. Fikk det etter andre fødsel for 9 år siden. Var hos gyn og fikk beskjed om at det kom til å "dette nedigjen" hvis jeg blir gravid igjen. Den gangen håpte jeg nok at jeg skulle bli det om ikke så lenge så utsatte å gjøre noe med det. Har sikkert ikke en stor grad, men ser iblant at det ser ut som det er noe på tur ut nedentil:bag:

Gjerne likt å visst det samme som ts:)

Har, men ikke gjort noe med det - enda. Fikk det etter andre fødsel for 9 år siden. Var hos gyn og fikk beskjed om at det kom til å "dette nedigjen" hvis jeg blir gravid igjen. Den gangen håpte jeg nok at jeg skulle bli det om ikke så lenge så utsatte å gjøre noe med det. Har sikkert ikke en stor grad, men ser iblant at det ser ut som det er noe på tur ut nedentil:bag:

Bumper denne for dokker, så kanskje dokker får svar! :)

jeg fødte mitt 3. barn for litt siden, og en stund etter fødsel fikk jeg en følelse av at noe var på veg ut. Etter en titt i speilet såg det ut som noe var på veg ut (!!!) dette er vist fremre skjedevegg. Jeg er henvist til sykehuset, men det er såå lenge til jeg har time.
føler meg ubehagelig og "ødelagt".

Jeg har, ikke gjort noe med det enda, skal til gyn i Desember for å sjekke ståa. Jordmor/Gyn mente det ville gå tilbake av seg selv relativt kjapt etter fødsel. Jeg har mine tvil :P Så får se hva gyn sier til julekontrollen.

Jeg har, ikke gjort noe med det enda, skal til gyn i Desember for å sjekke ståa. Jordmor/Gyn mente det ville gå tilbake av seg selv relativt kjapt etter fødsel. Jeg har mine tvil :p Så får se hva gyn sier til julekontrollen.

Hei.

Hvordan gikk det? Gikk det tilbake av seg selv?

Jeg har, ikke gjort noe med det enda, skal til gyn i Desember for å sjekke ståa. Jordmor/Gyn mente det ville gå tilbake av seg selv relativt kjapt etter fødsel. Jeg har mine tvil :p Så får se hva gyn sier til julekontrollen.

Det fikk jeg også beskjed om... 14mnd etter og etter å ha vært hos spesialist nr 3 så fikk jeg beskjed om at det må opereres og at en dyp innvendig rift som jeg fikk ved min første fødsel for snart 10 år siden, hadde revnet opp igjen etter siste fødsel og ikke blitt sydd/oppdaget når babyen nå var ute. Derfor har jeg fått nedfall av begge veggene....

Back
Topp