Agnete
Forumet er livet
Har et barn som er veldig undervektig, spiser enormt mye likevel veldig tynn. Barnet mitt har begynt å kle på seg dobbelt for å slippe å se så tynn ut og kompleksene har kommet. Barnet er 14 år gammel.
Jeg har tenkt at kanskje sånne ernæringsdrikke kan hjelpe, men de er for dyre å gå på i lengden.
Så tenkte jeg proteinpulver som mellommåltid og beholde alle andre måltider slik at det blir ett tillegg.
Har noen prøvd dette og lykkes med opp i vekt? Eller er proteinpulver bare tull?
Erfaringer? Tenker å høre med helsesøster da vi har en tragisk lege. Men greit å høre om erfaringer
Jeg har tenkt at kanskje sånne ernæringsdrikke kan hjelpe, men de er for dyre å gå på i lengden.
Så tenkte jeg proteinpulver som mellommåltid og beholde alle andre måltider slik at det blir ett tillegg.
Har noen prøvd dette og lykkes med opp i vekt? Eller er proteinpulver bare tull?
Erfaringer? Tenker å høre med helsesøster da vi har en tragisk lege. Men greit å høre om erfaringer
Kan hende det ikke er like poppis med nøtter hos en 14-åring, men. Jeg hadde elsket å maule syltetøy og rømme også
Lage kakao med h-melk og fløte? Havregrøt laget på melk og fløte. Vafler? Kan putte litt av hvert i vafler