Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: cucurs
Hahaha, så kule bilder. Og den stripete kroppen min i bakgrunnen...Hmmm...skulle nesten spurt om erstatning...min kropp lagt ut på offentlig sted[:D][:D][:D]

Hehe, jeg har linser på! Så om jeg skulle ha åpna dem, så tror jeg at jeg måtte blitt fulgt hjem, helt til døra
Hehe, jeg har linser på! Så om jeg skulle ha åpna dem, så tror jeg at jeg måtte blitt fulgt hjem, helt til døra
Hahaha, men min oppgave er jo å følge deg til døra, så jeg hadde nok passet på deg da og[:D][:D][:D]
Hmmm,,,man vet jo aldri, kanskje noen hadde skjønt det at det var meg???
Du skjønner vel at jeg bare erter deg???Hehehehe...
hehe,skjønner det
gleder meg til i morgen jeg!! Tar du med vogna,så kan ivar og jeg trille de to vidunderne sammen ?
Han har lovt meg at jeg skal få sove til elleve i morgen, slik at jeg er opplagt til å være barnevakt
hehe,skjønner det
gleder meg til i morgen jeg!! Tar du med vogna,så kan ivar og jeg trille de to vidunderne sammen ?
Han har lovt meg at jeg skal få sove til elleve i morgen, slik at jeg er opplagt til å være barnevakt
Det er bra at du gleder deg. Snuppa sover ikke nå, bare tuller. Hun skjønner visst at hun er hjemme igjen og da trenger hun ikke å sove[:(][:'(][&:] Ufff...Nei, gleder meg til vi fikser henne i Latvia så blir det bedre for alle.
Tar med vogn ja, orker ikke å bære henne helt opp til deg fra meg[:o][:D] Håper at det blir moro både for henne og skjønne Matheo og vofsen[:D]
Vi skal nok klare oss fint vi sikkert så utslitt når vi kommer hjem, at hun sovner som en stein
Matheo er så fæl på å våkne ofte..er ikke hysterisk eller utrøstelig, men det er slitsom!! har jo vært sånn hele tiden, men NÅ begynner jeg å bli lei! Funker ikke å "lære" han å sove ordentlig, og har prøvd alle teknikker snart Han presser og fiser litt, så lurer på om han våkner pga mageprob.. men sliter ikke noe på dagen, men må jo ha masse malt i maten for at systemet ikke skal gå tett
Lurer på om jeg skal prøve melkefri grøt jeg også.. Tarmene er jo egentlig ikke klar for kumelk før de er året, selv om disse produktene som regel skal gå fint.. Men er han tander, så kan det være problemet.. hvem vet