undertøy til tynne gutter

jas

Forumet er livet
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe undertøy til min tynne pjokk?

Siden han innimellom vil gå uten bleie, så hadde det vært stas for han å bruke truse, men jeg har til nå funnet boxere i str 86/92, de sklei rett av, tom med bleie på.
Så jeg lurer da på om noen vet hvor jeg evt kan kjøpe mindre undertøy?
Eller er det stor forskjell på boxere og truser (det er i livet den er for liten, eller egentlig over alt, for han har ikke rumpe heller [8D])

på hm har de en slik 3 pakning med truser med cars på og de er ganske små i strærrelsen. Gutten min bruker str 86/92 i truser og boksere på utsiden av bleiene, men disse kjøpte jeg i str 98/104 og de er nesten for små så de er ganske små i størrelsene[:D]

ORIGINAL: ***ananas***

på hm har de en slik 3 pakning med truser med cars på og de er ganske små i strærrelsen. Gutten min bruker str 86/92 i truser og boksere på utsiden av bleiene, men disse kjøpte jeg i str 98/104 og de er nesten for små så de er ganske små i størrelsene[:D]

Er de mindre enn vanlige boxere på HM? for er nemlig der jeg har kjøpt de vi har..

ORIGINAL: jas

ORIGINAL: ***ananas***

Er de mindre enn vanlige boxere på HM? for er nemlig der jeg har kjøpt de vi har..

ja, jeg syntes de var mye mindre[:)]

HM sine i str 86/92 er laget for å ha bleier i. derfor er de ganske store i størrelsen...

Må også si at bukser i str 86 sklir av han om de ikke strammes, knytes eller har på belte..
Er det slik at undertøy også blir for stort da?
Skjønner ikke når han skal bli tykk nok til å slutte med bleie [&:][8|]

Back
Topp