Undertøy og pysj

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hvor liker dere å kjøpe det til barna?
Bleia er på god vei bort her, så vi trenger flere boksere. 
Liker godt de fra Pierre Robert, men kunne godt prøvd noen andre også...
Og hele pysjer er litt varmt nå, hva bruker dere på natten? 
Vi har hatt up and go-bleie og t-skjorte flere netter nå, men det finnes kanskje sett med shorts og singlet eller noe?
 
Jeg har sett pysjer med shorts og t-skjorte på h&m i alle fall, hvis det er noe sånt du er ute etter. Her bruker han hel pysj ennå. Ordentlig hel faktisk, med åpningen bak, så han ikke skal ta av bleien. Han bruker ingenting over seg, så det går bra ennå. De to sommerene før har vi bare gått over først til kortermet body, og så til å sove i bare bleien. (+ at vi har aircondition på soveromemt, så det blir egentlig ikke for varmt.)

Boksere har vi ikke kommet til ennå, så jeg håper du får tips om noen fine. Jeg har lovt at vi skal ut og handle flere boksere den dagen han bæsjer på do, ikke noe han har tenkt å gjøre med det første ser det ut til.
 
Vi fant boxere på Lindex! En med mumi, en med snoopy og en med en tøff pirat :))
 
Vi kjøper også boxere til Amelia, jentevarianten :) synes de sitter så godt.

Vi har fra både Kappahl, Cubus og H&M og er fornøyd med alle.



Hun bruker fortsattt bleie, men ikke så mye body lenger og da synes det er greit å ha truse over bleien.



Om natten bruker hun noen ganger pysjer, men også nattkjole eller t-skjorte+ truse :)

 
Vi har brukt og bruker jente-boxere fra hm. Har brukt de siden hun var 1år og vi droppa bodyer.
De sitter godt. Jeg er ikke så glad i de tradisjonelle trusene, så vi kommer til å fortsett med boxer...

Pysj kjøper jeg som regel på lindex og hm.. Hel pysj har vi ikke brukt på lenge, kjøper bare 2- delt. Både med korte armer og bein og vanlig.
 
Back
Topp