Undertøy! (Link)

bessy

Forelsket i forumet
Har funnet en side med kjempefint undertøy. Hverken for billig, eller for dyrt.. hehe
http://mammatrend.no/

det var nå ikke billig iallefall[8D]

åååh[:@]
jeg har vært inne på hundre sider på nettet før. men finner ingen som er 65 eller 70 rundt. kjedelig.
er det noen som vet hvor jeg kan få d? må ha iallefall sikkert e cup når jeg ammer, om ikke mer.
vet de selger på change, men siden jeg flytter snart, så har de ikke change i hamar. grrr.

ORIGINAL: lillefoxen

åååh[:@]
jeg har vært inne på hundre sider på nettet før. men finner ingen som er 65 eller 70 rundt. kjedelig.
er det noen som vet hvor jeg kan få d? må ha iallefall sikkert e cup når jeg ammer, om ikke mer.
vet de selger på change, men siden jeg flytter snart, så har de ikke change i hamar. grrr.

har du prøvd lindex? der synes jeg de har bra utvalg.. både i størrelse og modeller.. iallefall på vanlige bh'r.. har ikke sjekket ut ammebhene ordentlig enda
ps: det er en undertøysbutikk på kvartal 48 [;)]

oooo, de var fine ja! Får vel kjøpe et sett eller to når jeeg vet hva str min blir ;)

åååh, har de en butikk der, da regner jeg jo med de har, eller kan skaffe.

tror ikke lindex går opp så høyt i cuppen når du er så liten rundt. iallefall ikke i vanlige bh'er desverre.

sist brukte jeg amme bh'r fra spar kjør. alr for store rundt og alt for små i cuppen. men overlevde d å. haha.

takk iallefall :-D må inn der å se jeg da :-D

å jøss.. det husker jeg jeg slet med sist; å finne en amme bh som faktisk er fin:) takk skal du ha[:D]

Vært på reimers? Jeg fant en BH fra triumph i str. 75E. Min FØRSTE bh som noen gang har passet perfekt. Med vattert skål. Da jeg skulle ha en til, siden den satt så godt, hadde de den ikke i str. min på lager. Kostet 299,- Ser faktisk at man kan bestille over telefon også så lenge man vet hvilket produkt man skal ha.
Her er link til bildet http://triumph.timarco.no/Producta810c6ad-8b78-4c73-9473-53f6109b36f1.aspx
Jeg har den i svart. Synd de ikke kommer i hvit også, men er fornøyd med den jeg har [;)]
Ser de har reimers i hamar også, så skriv ned Triumph pure shaper og stikk innom og sjekk om de har så du kan prøve [:)]

Back
Topp